Ünlü Hollywood yıldızı Scarlett Johansson, bu hafta Sephora mağazalarında lansmanı yapılan güzellik markası The Outset'i piyasaya sürdü. Minimalist marka, 32 dolar ile 54 dolar arasında değişen beş temel ürüne dayalı temiz bir cilt bakım serisiyle, güzellik rutinlerine karmaşık olmayan bir yaklaşım sunuyor.
Scarlett Johansson’ın Kate Foster ile birlikte çıkardığı koleksiyonda; misel temizleyici, kolajen serumu, skualen nemlendirici, niasinamid gece kremi ve C vitamini göz kremi bulunuyor.
Bitki bazlı bileşenler; kokusuz ve klinik olarak test edilmiş ürünlerden oluşan cilt bakım markasının bel kemiğini oluşturuyor. Şirket yaptığı açıklamada, ürünlerin formüllerinden 2.700'den fazla endişe verici bileşeni çıkardıklarını söyledi.
NDP Group'un araştırmasına göre, ABD'de ünlülerin kurduğu kozmetik ve güzellik markaları, 2021'de 2020'ye göre yüzde 41 artışla 533 milyon dolarlık satış elde etti. Rihanna'nın Fenty Beauty'si, Kylie Jenner'ın Kylie Cosmetics'i ve Victoria Beckham’ın Victoria Beckham Beauty'si gibi başarılı örnekler, ünlülerin imzasını taşıyan küresel güzellik endüstrisinin hızla büyümesini sağlıyor.
Sosyal medya platformlarında büyük bir takipçi kitlesine sahip olan başarılı ünlüler, hali hazırda milyonlarca tüketiciyle doğrudan bağlantısı olan markalara imza atmak için geleneksel reklamcılığa ihtiyaç da duymuyor. Örneğin Kylie Jenner; Kylie Cosmetics'in çoğunluk hissesini 600 milyon dolar karşılığında Coty Inc.'e sattı ve ünlülerin sahip olduğu kozmetik ve cilt bakım markalarının bir kitlesiyle müşterisi olduğunu ve ünlüler için kazanç kanalı olabileceğini kanıtladı.