İkonik Fransız moda evi Chanel, markanın zengin ve gelişen güzellik mirasına saygı duruşunda bulunan ‘Chanel: Makyajın Cazibesi’ (Chanel: The Allure of Makeup) adlı bir kitap yayımladı
Gerçek bir zaman kapsülü olan ‘Makyajın Cazibesi’, Chanel'in renk serisinin 1924'teki başlangıcından bugüne kadar olan tarihini anlatıyor. Kitap, markanın evrimine dair nadir reklamlar, podyum anları, sahne arkası görüntüleri ve çok daha fazlasını içeren bir bakış sunuyor. Gazeteci ve yazar Natasha A. Fraser tarafından hazırlanan kitap, Chanel'in daha önce hiç görülmemiş özel arşivlerinden yararlanıyor ve markanın kurucusu Gabrielle Chanel'in ikonik görüntülerinin yanı sıra onlarca yıllık güzelliği tanımlayan kampanyaları sergiliyor.
Gabrielle Chanel tarafından 1910 yılında kurulan ve 1983'ten 2019'daki vefatına kadar Karl Lagerfeld'in yaratıcı yönetimi altında olan marka, moda dünyasında modern feminenliğe bakışıyla tanınıyor. Marka, 1924 yılında ilk makyaj koleksiyonunu piyasaya sürerek güzellik sektöründe devrim yarattı ve yenilikçi ve zarif Chanel Beauty'nin bugün olduğu hale gelmesini sağladı. Klasik ‘Rouge Coco’ rujlarından ikonik Chanel N°5 parfümüne kadar güzellik ürünleri, markanın popülaritesinin bir parçası olmaya ve dünya çapında nesilleri etkilemeye devam etti.
175 dolarlık etikete sahip olan ‘Chanel: The Allure of Makeup’ kitabı; markanın web sitesi, Thames & Hudson ve Amazon'dan satın alınabiliyor.