GÜZELLİK - MAKYAJ

Garnier'den gençlerin hayatlarına dokunan kampanya: ‘Hepimize bi’ Garnier yeter’

Gençlerin ilk cilt bakım markası olmayı hedefleyen Garnier, canlılık ve dinamizm dolu yeni kampanyası ‘Hepimize Bi’ Garnier Yeter’ ile yayında 

profil
BT Ekip
12.02.2025
Garnier'den gençlerin hayatlarına dokunan kampanya: ‘Hepimize bi’ Garnier yeter’

Hem marka kimliğini, hem iletişim dilini yeniden ele alan Garnier, yeni kampanyası ile canlanmayı ve tüketicilerin hayatlarındaki küçük keyif anlarına dokunmayı hedefliyor. Marka yaptığı araştırmalar sonucunda, gençlerin  fırsatları kaçırma korkusuyla boğuşsa da iyi hissetmek için küçük mutluluk anlarını yeterli gördüklerini fark ediyor. Garnier, yeni kampanyasında datamamen bu küçük anların yarattığı büyük etkileri markanın iletişim diline entegre ediyor.  

Cilt bakımının doğasında olan ‘iyi hissetme, canlanma’ anını sahiplenen marka, ‘Hepimize Bi’ Garnier Yeter’ kampanyasıyla sektöre ve tüketicilere bazen bir cilt bakımı ritüelinden sonra kendini  iyi hissetme duygusunun, bazen de küçük bir keyif anının günü güzelleştirme ve mutlu etme potansiyelini hatırlatmayı amaçlıyor. 

Garnier yeni kampanyasında marka kimliğini temsil eden üç yükselen yıldıza yer veriyor. Başarılarıyla son dönemde kendilerinden çok söz ettiren genç oyuncular Derya Pınar Ak ve Demirhan Demircioğlu, hem müziği hem de tarzıyla dikkat çeken başarılı müzisyen Nova Norda… Garnier’nin C Vitamini ailesinden ‘Dünyanın 1 Numaralı”’ Serumu ve Günlük Güneş Kremi’ni genç oyuncu Derya Pınar Ak, Nemlendiren Temizleyici’yi genç erkek oyuncu Demirhan Demircioğlu ve ikonik Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu’nu Nova Norda temsil ediyor.  

Önceki ve Sonraki
Haberler