Dünyaca ünlü şarkıcı Gwen Stefani, GXVE adını verdiği bir kozmetik markası kurdu. Markanın ilk koleksiyonu; göz farı paleti, kalem eyeliner, primer ve tabii ki Stefani’nin imzası haline gelen kırmızı rujun mat, saten ve likit formüllerinin de aralarında yer aldığı sekiz üründen oluşuyor. 3 Mart’ta internette, 10 Mart’tan itibarense Sephora mağazalarında satışa sunulacak koleksiyondaki tamamı vegan olan ürünlerin fiyatları 28 ile 48 dolar arasında değişiyor.
52 yaşındaki ünlü şarkıcı, markasıyla ilgili büyük haberi, geçtiğimiz günlerde Instagram’da paylaştığı bir videoyla duyurdu. Makyaj sanatçısı Kandee Johnson, Stefani’nin bu paylaşımının altına şu yorumu yaptı: “Sana müzisyen olmasaydın ne olurdun diye sorduğumda ‘makyöz’ demiştin, hatırlıyor musun?”
Gwen Stefani, WWD’ye markasıyla ilgili verdiği röportajda, makyaj takıntısının, California’da büyürken bir alışveriş merkezinde makyaj sanatçısı olarak çalışırken başladığını söyledi. Stefani, bir kozmetik markası kurmayı çok uzun zamandır düşündüğünü ve artık imzası haline gelen kırmızı dudaklarıyla ilgili hiçbir zaman ipucu vermemesinin nedeninin de muhtemelen bu olduğunu belirtti: “İnsanlar hayatım boyunca bana ‘Ne renk ruj sürüyorsun?’ diye sordular. Tüm kariyerim boyunca sorulan bir numaralı soru buydu... Ve insanlara asla hangi ruju kullandığımı söylemedim. Neden bilmiyorum ama muhtemelen bir gün bir kozmetik markası kuracağımı biliyordum.” Stefani, sözlerine şöyle devam etti: “Makyaj konusunda benden daha özgün olabilecek hiç kimse yok, çünkü tüm hayatım boyunca yaptığım şey bu.”
Gwen Stefani, kendisini dünyaca ünlü bir yıldız haline getiren ‘No Doubt’ şarkısının çıktığı ilk zamanlarda, stilistler ve makyaj sanatçılarıyla çalışmıyordu. Bunun yerine röportajlar, müzik videoları ve performanslar için kendi makyajını kendisi yapıyordu. Parlak kırmızı ruju kısa zamanda onun imzası haline geldi. Stefani, zaman içinde L'Oréal, Revlon ve Urban Decay’in marka elçiliğini yaparak bir güzellik simgesi olarak yerini sağlamlaştırdı.