İngiliz rock grubu The Rolling Stones, koku şirketi Nirvana Brands ve Universal Music Group'un satış yan kuruluşu Bravado ile birlikte hazırladığı ilk parfümü RS No. 9 ile ‘Koku piyasasında ben de varım’ diyor. Parfüm; grubun Londra'daki Marquee Club'da ilk canlı gösterisini yaptığı 1962 yılındaki Soho bölgesinin hissinden ilham alıyor.
The Rolling Stones, parfümleri için "Farklı olmaya cesaret edenler için mükemmel bir koku… Hayranlarımıza biraz neşe getireceğini umuyoruz” diyor.
Koku; bergamot, limon ve Bourbon'un üst notalarını aşınmış derinin dumanlı zenginliği ve derin, dünyevi meşe notalarıyla birlikte baştan çıkarıcı bir oud ve miskin heyecan verici enerjisiyle birleştiren parfümcü Catherine Selig tarafından hayata geçirildi.
Kokuyla ilgili konuşan Selig, yaptığı açıklamada şunları söyledi: “Bu bir rüya projesiydi. The Rolling Stones'un zamansızlığını, taklit edilemez tarzını, asi ruhunu ve müziğinin hâlâ ilham verdiği özgürlük duygusunu yakalamak istedim. Her nota, duygusal melodilerinden sahnedeki öngörülemezliklerine kadar Stones'un mirasının farklı bir yönünü temsil ediyor. Bu koku onların dünyasında zenginlik, doku ve cesur kontrastlarla dolu bir yolculuk.”
RS No.9 kokusu, The Rolling Stones'un Londra'daki RS No.9 Carnaby mağazasından ilham alan bir şişe tasarımıyla sunuluyor, üzerinde grafiti tarzı yazılmış şarkı sözleri bulunuyor. Kapağın üzerinde, John Pasche tarafından 1970 yılında yaratılan ünlü dil ve dudak logosu yer alıyor.
Bu projeyi kavramsallaştırma, yaratma ve geliştirme yoluyla yönlendiren Nirvana Brands'ın baş işletme sorumlusu Ken Rushton ise şunları ekledi: "Rolling Stones popüler kültürün her yerinde var ve onların kişisel tarz üzerindeki etkisi her yerde. The Rolling Stones'un özünü benzersiz ve cesur, hoş bir kokuyla şişelemek inanılmaz bir yolculuktu."
RS No.9 yalnızca 999 tane numaralı şişeyle sınırlı olarak üretildi. Her 100 ml'lik şişenin fiyatı 99.99 dolar ve Londra ile Tokyo'daki RS No.9 mağazalarından ve ön siparişle çevrimiçi olarak satın alınabiliyor.