Levi’s®’ın Beyonce işbirliği ile hazırladığı REIIMAGINE kampanyasının ilk iki bölümü olan Launderette ve Pool Hall, Levi’s®’ın köklü geçmişine dair konuşmaları yeniden alevlendirdi. Launderette, markanın klasik reklamına karşıt bir bakış sunarken; Pool Hall, Levi’s®’ın müzik ve karşı kültürle olan derin bağlarını onurlandırdı. Üçüncü bölüm olan Refrigerator ise kampanyayı yeni bir mekana, güneşli bir yol kenarı lokantasına, taşıyor. Zamansız tarzın kendine güvenle buluştuğu bu bölümde Levi’s®, Grammy ödüllü yönetmen Melina Matsoukas ile yeniden iş birliği yaparak Levi’s®’ın bireysellik, kendini ifade etme ve kültürel etki için nasıl bir tuval olduğunu gösteriyor.
1988 tarihli Levi’s® Refrigerator reklamından ilham alan bu bölüm, orijinal reklamın ruhunu özgünlük, kendine güven ve güçlenme mesajlarıyla günümüze taşıyor. Güneş ışıklarıyla dolu bir yol kenarı lokantasında geçen filmde Beyoncé; Levi’s® Iconic Western Gömlek, 501® Orijinal Şort, beyaz atlet ve klasik kırmızı bandanayla yer alıyor; özgüveniyle bir sonraki mücadeleye hazır olduğunu gösteriyor.
Filmde Beyoncé’nin ‘Cowboy Carter’ albümünde birlikte çalıştığı Willie Jones özel konuk olarakyer alıyor ve bu sayede Levi’s® ile Beyoncé’nin sanatsal dünyası arasında güçlü bir bağ kuruluyor.