2025'e şık bir başlangıç yapan Chanel, yeni ‘Coco Crush’ koleksiyonunun yeni bölümünü sade bir kampanyayla tanıttı.
Chanel elçisi ve K-pop yıldızı Jennie Kim'in başrolünde olduğu kampanya; yüzükler, küpeler, kolyeler ve bilezikler gibi önemli ürün kategorilerinde 26 yeni tasarıma sahip mücevher koleksiyonunu tanıtıyor.
Jennie, ‘Coco Crush’ kampanyasına ilk kez 2021'de öncülük etti ve o zamandan beri 2022 ve 2024'teki yinelemeler için hazırlanan kampanyalarda da yer aldı. Bu son kampanya, Chanel'in ince mücevher serisinde dördüncü kez yer aldığı anlamına geliyor.
‘Üst üste stil’ odaklı en yeni koleksiyon, 18 ayar altın ve beyaz altından oluşan, elmaslarla işlenmiş Coco Crush kolye ve küpeler gibi parçaları bir araya getiriyor.
Koleksiyon, yarından itibaren markanın web sitesinde satışa sunulacak.