Hugo Boss, yeni denim serisi Hugo Blue'yu Berlin'de düzenlenen bir lansman etkinliğinde tanıttı. Koleksiyon; metaveri, oyun ve eğlence platformları aracılığıyla ortaya çıkan dijital bir dünyayı içeriyor. Marka, bunların gençler için özellikle önem taşıyan alanlar olduğunu belirtiyor
Bir yıl önce duyurulan yeni seri, Hugo markasının gündelik ve modern kıyafetlere olan bağımlılığının aksine, hem denim hem de sokak giyimini içeriyor. Buna karşılık Hugo Blue'nun ürün yelpazesinde jean pantolon, etek, ceket ve trençkot gibi parçalar, şortlar ve logo detaylı gündelik jarse parçalar yer alıyor.
Hem Hugo hem de Hugo Blue, özellikle Z Kuşağı olmak üzere genç bir grubu hedefliyor. Her iki hattın mevcut kampanyası için moda şirketi, aralarında Alman rapçi Reezy, İngiliz aktris Jasmin Jobson, Amerikalı rapçi Teezo Touchdown, Çinli müzisyen Rikimaru, Amerikalı model Cara Taylor ve TikTokker ve oyuncu Vinnie Hacker 'ın da bulunduğu çok sayıda ünlü ulusal ve uluslararası yıldızı bir araya getiriyor.
Hugo Blue serisinin 2024 yaz koleksiyonları 28 Şubat'tan itibaren mağazalarda ve markanın kendi internet mağazasında satışa sunuldu.