Louis Vuitton, kişiselleştirmeyi yeni bir sofistikelik düzeyine taşıyarak ikonik Mon Monogram hizmetini yeniliyor. Seyahat edenler için özel bavullar üreten bir şirket olarak köklerinden ilham alan hizmet, yenilikçiliği benimserken moda evinin zanaatkarlık geleneğine saygı duruşunda bulunuyor.
Mon Monogram, 2008'deki lansmanından bu yana müşterilerinin satın aldıkları parçaları baş harfleri ve renk kombinasyonlarıyla kişiselleştirmelerine olanak sağlıyor. Şimdi bu hizmet; seyahat çantaları, sırt çantaları, deri aksesuarlar ve ikonik Horizon gibi tekerlekli valizler dahil olmak üzere daha geniş bir ürün yelpazesiyle genişliyor. Her parça, markanın Fransa'daki atölyelerinde özel olarak üretiliyor ve kalite ve ayrıcalığı garantiliyor.
Hem butiklerde hem de çevrimiçi olarak sunulan hizmet, Art Nouveau gibi sanatsal hareketlerden esinlenen yeni gölgeler, çizgili desenler, yazı tipleri ve grafik yamalar sunuyor. Müşteriler, kişisel tarzlarını yansıtan benzersiz ve sofistike kombinasyonlar yaratabiliyor.
Gelişmiş üç katmanlı dijital baskı süreci sayesinde tasarımların hassasiyeti ve dayanıklılığı korunuyor. Üç haftadan kısa sürede teslimatlarla Mon Monogram, kişiselleştirilmiş lüksün şık olduğu kadar hızlı da olabileceğini gösteriyor.