Polo Ralph Lauren, dünyanın en büyük çevrimiçi video oyunlarından biri lan Fortnite ile bir iş birliğine imza attı. Aynı anda 2.9 milyon ile 4 milyon arasında oyuncuya sahip olduğu söylenen dijital oyun Fortnite ile ünlü moda markasını buluşturan iş birliğinden Polo Ralph Lauren x Fortnite koleksiyonu doğdu. Daha önce Balenciaga ve Moncler gibi markalarla da iş birliği yapan Fortnite ile Polo Ralph Lauren’in birlikte hazırladığı koleksiyon, 5 Kasım'da Fortnite Item Shop'ta dijital olarak satışa çıktı. Bu dijital kalıplardan ilham alan fiziksel koleksiyon da yine bu hafta tüketiciyle buluştu. 1 Aralık’ta koleksiyona yeni parçalar ekleneceği de açıklandı. Koleksiyonda yer alan kıyafetleri daha önce nerede gördüğünüzü merak ediyorsanız; Polo Ralph Lauren’in 90'lar arşivlerine, özellikle de Stadium koleksiyonuna ve Polo Sport serisine göz atmanız yeterli.
İş birliğinin bir diğer özelliği ise ikonik Polo Pony logosunun, bu özel buluşma için yeniden işlenmiş olması. Logodaki at yerini; aslında oyunda bir ganimet kutusu olarak çalışan bir piñata olan Fortnite'ın kötü şöhretli Llama karakteri ile değiştirdi.