Mücevher markası Swarovski’nin son kampanyası Metamorphosis, kişinin kendini neşeyle ifade edebilmesi ve kristallerin dönüştürücü gücü ile öne çıkıyor. McGrath’in makyaj sanatını tropikal bir bitki örtüsü ve fauna olarak kullanan kampanyada, Swarovski’nin Florere, Idyllia, Gema, Dextera ve Millenia mücevher aileleri fantastik bir ışığın altında farklı dünya dışı yaratıklarla temsil edilerek yeniden yorumlanıyor.
Swarovski’nin efsanevi mücevher tasarımlarını birbirinden farklı Kelebek, Papağan, Ananas ve Kaplumbağa kişilikleriyle hayata getiren Meisel’in her bir karakteri neşeli taşkınlığa ve doğal dünyanın mucizelerine dair canlı birer örnek.
Swarovski’nin Avusturya mirasından alınan ilhamla şekillenen kampanya, 18’inci yüzyılda Viyana’nın Schönbrunn Sarayı’nda İmparatoriçe Maria-Theresa tarafından yaratılan büyülü bahçe odalarına dair izler taşıyor.
Mücevher parçaları Swarovski’nin büyülü kristalize bahçesinde bir araya gelerek, tropikal meyveler, egzotik kuşlar ve hayvanlardan ilham alan, her biri kendi kişiliğine sahip fantastik yaratıklara dönüşüyor.