Adidas ve Avavav üçüncü iş birliklerinde iddialı parçalarla geri dönüyor. Avavav Kreatif Direktörü Beate Skonare Karlsson, adidas’ın Üç Çizgi'sini kendi moda alanına dönüştürüyor ve benzersiz tasarımlı ayakkabılarla yepyeni siluetler sunuyor.
Koleksiyonun merkezinde, markanın imzası niteliğindeki Üç Çizgi'yi doğrudan yüzeyine işleyen, vakumla kalıplanmış tek parça deriden üretilen Modified Superstar yer alıyor. Burun kısmı ve şekillendirilmiş taban kısmı aynı kalsa da, yapı nostaljiden arındırılmış gibi görünüyor; Adidas mirasının kabartmalı bir kopyası. İki eskitilmiş renk seçeneği, markadan ziyade malzemeye vurgu yaparak Avavav'ın çarpıtma eğilimini pekiştiriyor.
Moonrubber Megaride bu sezon daha da büyük boylara bürünüyor. Kabarcıklı dış tabanı; yansıtıcı detaylar ve yeniden yapılandırılmış panellerle geri dönüyor ve aynı zamanda iddialı bir heykel gibi görünen yüksek bir bota dönüşüyor. Üçüncü bir siluet olan Luge Heel, Adidas'ın aerodinamik luge ayakkabılarından ilham alıyor ve onu absürtlüğe sürüklüyor: Performans mantığını tersine çeviren 22 santimetrelik bir çivi, bir ekipmandan ziyade gerçeküstü bir merkez parçası olarak işlev görüyor.
Macar fotoğrafçı Szilveszter Mako'nun görüntülediği kampanya da bu gerilimi yansıtıyor. Modeller, boyalı fonlar ve aynalı dokularla çerçevelenmiş, hareketin yerini durağanlığın aldığı pozlar veriyor. Görüntüler, ayakkabıları başrol oyuncusuna dönüştürüyor ve spordan ziyade oyuna odaklanıyor.
Koleksiyonda ayakkabılar ön planda olsa da, kıyafetler de aynı orantı ve çelişki duygusunu koruyor. Trompe-l'œil tarzı spor üstler boyalı kumaşları taklit ediyor, şişme montlar çizgi film boyutlarında balon gibi şişiyor ve aksesuarlar ayakkabıların abartılı geometrisinin heykelsi uzantıları olarak karşımıza çıkıyor.