Alaïa, kıyafetlerine bakış açımızı değiştiriyor. Kış İlkbahar 26 Arketip koleksiyonu için marka, Alaïa gardırobunun merkezi ve Alaïa kadınının ifadesi olarak sunulan yeni bir görsel dil sundu. Pieter Mulier'in buradaki vizyonu, markanın kendine özgü kodları aracılığıyla ortaya çıkan güçlü ve saf güzellikle ilgili.
Shayne Laverdière, siluete 360 derecelik bir bakış sunan bir dizi video çekti. Bu format, giysilerle sürükleyici ve dinamik bir karşılaşma sunuyor. Amaç, yapıya ve arkasındaki tekniklere daha yakından bakılmasını sağlamak. Videoda her şey, her açıdan hareket halinde gösteriliyor.
Vücudun hatlarını kucaklayan elbiseler ve kürk manşetli heykelsi deri paltolar var. Malzemeler ön planda: Vinil ikinci bir deriye dönüşüyor. Koleksiyon, parlak payetler ve imza hayvan baskılarının yanı sıra, sembolik aksesuarlarla eksiksiz bir repertuar oluşturuyor.
2026 Kış İlkbahar defilesinde gösterilen videoların bir uzantısı olan görseller, kendine özgü bir samimiyet yaratıyor. Odak noktası; kıyafetlerin detaylarının yanı sıra modellerin yüzleri, tenleri ve vücutları... Bu, Mulier'in güç ve kırılganlık arasında bir yerde konumlanan kadınlık anlayışı.
Alaïa, Arketipler koleksiyonu ve kampanyasıyla eş zamanlı olarak yeni web sitesini yayına alıyor. Zarif, saf, cesur ve zamansız olarak tasarlanan site, Alaïa deneyimini dijital dünyaya taşımayı amaçlayan yeni bir adres.