Sevilen oyuncak markası Barbie’nin sahibi Mattel Inc. ile lüks Fransız markası Balmain; hazır giyim ve aksesuarlardan oluşan bir koleksiyon ile Barbie ve Ken avatarlarından oluşan, türünün tek örneği üç adet değiştirilemez jeton (NFT) yarattı. Hem dijital, hem de fiziksel bir koleksiyon olarak hazırlanan Barbie x Balmain koleksiyonu, artık dileyen herkesin Barbie gibi giyinmesine olanak tanıyacak.
Balmain’in yaratıcı yönetmeni Olivier Rousteing tarafından hazırlanan koleksiyon, 90’ların nostaljik tasarımlarını ‘Barbie pembesi’yle sunuyor. Rousteing yaptığı açıklamada, şunları söyledi: “Kampanya görsellerimizin çok net bir şekilde ortaya koyduğu gibi, Barbie ve Balmain belirgin bir şekilde çok kültürlü, kapsayıcı ve her zaman neşe dolu bir maceraya atılıyor. Bu iş birliği için, Balmain olarak günümüzün Paris bulvarlarında ve caddelerinde bulunan gerçekten çeşitli ve heyecan verici güzellikten ilham aldık. Bu koleksiyon ayrıca herhangi bir keyfi cinsiyet sınırlandırmasını da reddediyor; bu neredeyse yüzde 100 unisex bir koleksiyon.”
Barbie x Balmain koleksiyonu, 13 Ocak’tan itibaren Balmain mağazalarında, internet sitesinde, Mattel Creations ve dünya çapındaki perakendecilerde satışa sunulacak.