Lüks İtalyan moda evi Valentino, Meta ile yaptığı yeni ortaklığın sonucu olarak dijital avatar kıyafetlerinden oluşan bir kapsül koleksiyon hazırladı.
İlk örnekleri 14 Temmuz'da piyasaya sürülen Valentino dijital moda parçaları; insanların Instagram, Facebook, Messenger ve sanal gerçeklik deneyimleri de dahil olmak üzere Meta platformlarında bulunan Meta avatarlarını giydirmelerine olanak tanıyor.
Dijital koleksiyonda; Valentino’nun son koleksiyonundan esinlenilerek hazırlanan altı farklı görünüm bulunuyor. Görünümler, moda evinin imza logosunu taşıyan boydan boya bir desen olan Valentino's Toile Iconographe'ı ve dökümlü bir elbisenin üzerinde görülen parlak Pembe PP'ye işlenen tarihi Panter baskısını da içeriyor. Bu yılın sonlarında koleksiyonun ikinci bölümünün de sunulması bekleniyor.
Valentino yaptığı açıklamada bu koleksiyonun, dijital modayı keşfederek daha fazla insana ulaşma stratejisinin bir parçası olduğunu söyledi.