MODA - TASARIMCILAR

Burberry, arşivlerinde bulunan 7 modeli 2025 kışı için yeniden yorumladı

Burberry, ‘It's Always Burberry Weather’ kampanyasıyla tanıttığı yeni dış giyim koleksiyonunda yedi temel modelini yeniden yorumluyor: Harrington ceket, trençkot, kapitone mont, puffer mont, parka, aviator ceket ve duffle palto... Koleksiyonun kampanyasında ise Cara Delevingne, Barry Keoghan ve Cole Palmer gibi ünlü isimler yer alıyor

profil
BT Ekip
10.10.2024
Burberry, arşivlerinde bulunan 7 modeli 2025 kışı için yeniden yorumladı

1856 yılında kurulan Burberry, kendini insanları zorlu doğa koşullarından korumaya adamış İngiliz dış giyiminin öncüsüdür.

165 yılı aşkındır süregelen Burberry dış giyiminin temelinde amaç, işlevsellik ve macera yatıyor. Kaşifleri zorlu hava koşullarına karşı korumaktan İngiliz stilinin kalıcı bir sembolü haline gelmeye kadar, marka kendine özgü dış giyim ürünlerini geliştirmeye devam ediyor.

Burberry, dış giyiminin uzun yıllara dayanan mirasını onurlandırmak için bir arşiv illüstrasyonunu yeniden hayata geçiriyor ve sinematik kampanya, küresel pop-up’lar, vitrinler ve mağaza içi aktivasyonları içeren kapsamlı bir kutlama düzenliyor.

‘It's Always Burberry Weather’ kampanyası, Burberry arşivindeki bir slogandan yola çıkarak, markanın ürünlerinin temel unsurlarına ve öngörülemeyen İngiliz havasına atıfta bulunuyor. 

Koleksiyonda yeniden yorumlanan yedi temel model yer alıyor: Harrington ceket, trençkot, kapitone mont, puffer mont, parka, aviator ceket ve duffle palto.

İngiltere’nin kırsal bölgelerinde çekilen ‘It's Always Burberry Weather’, bir dizi sıcak ve mizahi sahneden oluşuyor. Bu sahneler Burberry’nin tarihine ve dış mekanlara işaret ediyor.

BAFTA Ödüllü aktör Barry Keoghan ve aktör Zhang Jingyi’nin de aralarında bulunduğu zengin oyuncu kadrosuna müzik, film, moda ve futbol dünyasından model Cara Delevingne, İngiliz futbolcular Cole Palmer ve Eberechi Eze, BRIT Ödüllü müzisyen Simz ve Akademi ödüllü aktör Olivia Colman da eşlik ediyor.

Projede, Burberry’nin dış giyim mirasını daha güçlü bir şekilde vurgulamak için arşivden alınan neşeli bir illüstrasyon olan Shelter yeniden canlandırılıyor. 1970’lerin sonlarından 1990’ların başlarına kadar bir marka simgesi olarak kullanılan görsel -iki köpekle sırt sırta duran bir erkek ve kadın- Burberry’nin uzun süredir devam eden hava koşullarından korunma konusundaki bağlılığını yansıtıyor. İllüstrasyon; sosyal medyada, mağaza içi etkinliklerde ve yenilikçi dış mekan aktivasyonlarında kullanılacak.

Mağaza vitrinleri, Burberry’nin dokuma kumaşlar ve trikolardaki uzmanlığından ilham alan ayrıntılı dekorlar içerirken dış mekanı içeri taşıyacak ve İngiliz manzaralarından esinlenecek.

Burberry'nin geçmişini ve bugününü birleştiren yeni kampanya içerikleri de Burberry arşivinden posterlerle birlikte sergilenecek. Seçili mağazalarda Burberry dış giyiminin zengin tarihini sergileyen bir dizi Burberry arşivi sergilenecek ve Tielocken palto, Pulee motor ceket, anorak, pantolon ve kapüşondan oluşan Shackleton kıyafet gibi parçaların arkasındaki hikayeler paylaşılacak.

 

Önceki ve Sonraki
Haberler