İngiliz lüks moda markası Burberry, yeni sezon dış giyim koleksiyonunun tanıtımı için Güney Kore'deki Jeju Adası'nda, çevredeki sıradağları yansıtan bir pop-up mağazası kurdu.
Jeju Adası'ndaki Halla Dağları’nın eteğinde yer alan The Imagined Landscapes Jeju adlı mağaza, ünlü markanın dış giyim koleksiyonları için dünya çapında açtığı bir dizi pop-up mağazasının bir parçası olarak karşımıza çıkıyor.
Kontrplak, ahşap ve reflektörlü polikarbonat ayna malzeme kullanılarak inşa edilen bu özel tasarım bina, doğayla modernliğin buluşmasını markanın çağdaş kimliği ile birleştirmeyi amaçlıyor.
Topografik haritalarda yüksekliği belirtmek için çizilen kontur çizgilerini andıran yapının dalgalı cephesi, yukarıdaki gökyüzünü ve yakındaki inişli çıkışlı tepeleri yansıtıyor. Tasarımın şekli ve yansıtıcı yüzeyleri, görkemli Halla Dağları’yla çevrenin kusursuz birleşimini gözler önüne seriyor.
Binadan içeriye adım atan müşteriler, ilk olarak, markanın dış giyim kampanyasıyla ve üç dijital sanatçının (Maotik, Cao Yuxi ve Jiayu Liu) çalışmalarının tanıtımıyla karşılaşıyor.
İkinci oda, modaevinin mevsimlik mont ve ceket koleksiyonuna ev sahipliği yapıyor. Ürünler arasında Burberry'nin imzası olan bej ve siyah renklerdeki yünlü kabanlar, kapüşonlu şişme ceketler ve trençkotlar yer alıyor.
Son salonda ziyaretçiler, üç sanatçının dış mekan hakkında interaktif filmlerini gösteren ekranlarla karşılaşıyor.