MODA - TASARIMCILAR

Daniel Roseberry imzalı ilk Schiaparelli kampanyası görücüye çıktı

Kreatif Direktör Daniel Roseberry’nin yaratıcı yönetmenliğini üstlendiği ilk Schiaparelli kampanyası, moda evinin iddialı ve şaşaalı tasarımları gündelik hayata taşımasını yansıtıyor. Kampanyanın yıldızları Bo Exters ve Olivia Petronella Palermo; ünlü İngiliz fotoğrafçı Johnny Dufort’un objektifine poz verdi

profil
BT Ekip
24.09.2024
Daniel Roseberry imzalı ilk Schiaparelli kampanyası görücüye çıktı

Paris merkezli markanın hazır giyim kategorisine geçmesi nedeniyle 2024 Sonbahar sezonu Schiaparelli için önemli bir sezon olacak. 

Daniel Roseberry, Schiaparelli için hazırladığı ilk kampanyasının çekimlerini yapması için İngiliz fotoğrafçı Johnny Dufort’u görevlendirdi. 2019 yılında moda evine kreatif direktör olarak atanan Roseberry, kısa süre önce dönüştürücü couture tekliflerini hazır giyime de genişleterek sanatsal kadın giyiminde yeni bir döneme işaret etti. 

Kampanya yayınlanmadan önce Vogue Business'a konuşan Roseberry şunları söyledi: "Gözlerinizi kapatıp Schiaparelli’yi ve Schiaparelli kadınını düşündüğünüzde, markanın sadece olağanüstü anlar için değil, gündelik olmasını da düşünebilmeniz gerekiyor.”

Şubat ayındaki Schiaparelli Sonbahar-Kış 2024 defilesinin ardından çekilen kampanya fotoğraflarında Dufort, Maison'ın en yeni koleksiyonuna benzersiz yaşam tarzını yansıttı. Kampanya eğlenceli ve cesur; yoldan geçen arabaların parlak ışıklarını ve Dufort'un kendi kamerasının flaşını aynalı yansımalarla yakalıyor, gösterişli elbiselere, rugan minilere ve altın kapaklı aksesuarlara hayat ve ‘gündelik’ hava veriyor.

Önceki ve Sonraki
Haberler