DB Berdan yeni sezonunda Pepsi ile iş birliği yaparak, markanın 80’ler ve 90’lardaki iki farklı popüler kültür jenerasyonunu temsil eden bir koleksiyon ortaya koydu.
Begüm Berdan, iki ayrı jenerasyonun da etkilendiği Pepsi kampanyalarının unutulmaz yeni nesil vurgusunu koleksiyonlarına taşıdılar. Kendini sevmek ve özelliklerinin farkına varıp o özelliklerini gururla taşımak üzerine kurulu olan koleksiyon, geçmişten günümüze sayısız defa değişime uğramış “fiziksel güzellik” tanımını tamamen değiştirip normların dışına çıkması, olarak yeniden yorumluyor.
Koleksiyonda renklerde ayırt edici Pepsi mavisinin ağırlıkta kullanıldığı, 80’lerde filizlenen hip hop ve Harlem kültüründen öğeler taşıyan, 45 parça yer alıyor.
Üçgen kollar, kısa cropped-toplar, rüzgarlık görünümlü elbiseler, 80’li yılların eşofman alt-üst kombinasyonları detaylarda Pepsi logolu şeritler koleksiyon detaylarından birkaçı. Koleksiyonda, kalıplarda 80’lerin jet geri dönüşüyle yarasa kollar, belden daracık üste doğru genişleyen saten elbiseler, ceket-pantolon takım elbiseler, kimonolar, ultra büyük kollu sweatshirt-elbiseler, geometrik kalıplar, metalik kumaşlar, rugan-yılan deri detaylar; renklerde ağırlıkla mavi kullanılarak 80’ler güncelleniyor.