İtalyan moda evi Etro, 2022’ye ‘Forever Pirates, The Upstream Generation - Ebedi Korsalar, Yüksek Nesil’ projesiyle başlıyor. Proje kapsamında Avrupa, Asya ve Amerika Birleşik Devletleri’nden sekiz farklı yetenek, sanatsal vizyonlarıyla markanın bandana desenini yeniden yorumladı. Kean Etro’nun çağdaş ‘korsanları’ olarak tanıtılan sekiz yetenek; uyumsuz düşünürler, özgür ruhlar, şimdinin şairleri, eklektikler, vizyonerler ve oyunun kurallarını çiğneyen, kalıpların dışında düşünen ve geleneklerin ötesine geçerek dünyaya yeni ve kişisel bir bakış açısı getiren sanatçılar olarak tanımlandı. Sekiz sanatçı; Berlin’den Los Angeles’a, Milano’dan Milano’ya kadar farklı disiplinlere ve uluslararası şehirlere yayılan moda tasarımı, resim, müzik, görsel sanat ve sokak kültürü arasındaki ilham verici bağlantıları keşfeden dijital bir sanatsal kolektif oluşturarak markanın stilini yeniden yorumladı.
Etro için bir araya gelen sekiz yetenek şöyle: Japon sanatçı Daisuke, İtalyan görsel sanatçı Weel Lee, Alman dijital sanatçı ve ressam Mago, Amerikalı sanatçı Kate Ahn, İtalyan ayakkabıcı Clessio, Japon parkur sporcusu Zen Shimada, İtalyan görsel sanatçı Andrea Crespi ve Amerikalı yaratıcı Shane Gonzales.
Etro’nun bu yeni dijital kampanyasında sekiz içerik oluşturucu; markanın pozitif ve canlı evreninden ilham alarak bandana desenini bir dizi özel sanat eserinde kullandılar. Etro’nun konuk yaratıcılarının yeni eserleri, 4 Ocak’ta markanın sosyal medyasında ve sanatçıların Instagram profillerinde paylaşıldı.