Ferragamo, ‘Yeni bir Rönesans’ adını taşıyan Sonbahar 2023 kampanyasıyla Floransa köklerine dönüş yapıyor ve kampanya, marka için tamamen yeni bir yön çiziyor. Kampanya sadece yeni koleksiyona bir bakış sunmuyor, aynı zamanda klasik sanat ve modern modayı harmanlayarak tarzın yeniden doğuşunu gözler önüne seriyor.
Kampanya için Le Gallerie degli Uffizi ile iş birliği yapan marka, fotoğrafçı Tyler Mitchell tarafından çekilen kampanya fotoğraflarına 15. ve 16. yüzyıllara ait tabloları da entegre ederek cesur bir adım attı. Kreatif direktör Maximilian Davis, tarihi sanat eserlerinin çağdaş modanın zeminini oluşturduğu kampanyada, geçmişi bugünle harmanlıyor.
Ferragamo 2023 Sonbahar koleksiyonunda öne çıkan parçalar arasında metalik elbiseler, şık çanta stilleri, suni kürk mantolar, şık dış giyim ve özellikle Hug çanta ile altın sandaletler gibi göz alıcı parçalar yer alıyor.
Bu parçalar; Jessica Stam, Anok Yai, Lina Zhang, Vittoria Ceretti ve Mona Tougaard'ın yanı sıra şarkıcı-söz yazarı Yasmina Dexter ve kamera önünde poz veren fotoğrafçı Tyler Mitchell de dahil olmak üzere etkileyici bir model kadrosu tarafından sergilendi.
Maximilian Davis, yaptığı basın açıklamasında Rönesans ile Floransa arasındaki bağın içsel olduğunu ve bu bağlantının Ferragamo ile de derinden bağlantılı olduğunu söylüyor. Marka yeni bir aşamaya girerken, Rönesans'ın doğum yeri olan Floransa'yı manevi bir temel olarak benimsiyor ve şehrin zengin sanatsal özünü kullanarak yeni koleksiyonu ön plana çıkarıyor.
Yeni Rönesans kampanyası, yalnızca Ferragamo'nun modasının gelişimini değil, aynı zamanda klasik sanatın modern lüks dünyasında sahip olmaya devam ettiği zamansız etkiyi de gösteriyor.