Gift Giving kampanyası Gucci uygulamasında özelleştirilebilen fotoğraf filtreleri, kişiye özel hazırlanabilen ve gönderilebilen dijital tebrik kartları ile markanın eğlenceli yönünü de ortaya çıkarıyor. Kullanıcılar, indirdikleri uygulama sayesinde, Gucci’nin ‘tapınak’ şeklinde tasarlanan mağaza camlarından okutacakları, bir barkod ile Gift Giving’in renkli dünyasına adım atabilecek, mağaza camlarında özel olarak hazırlanan animasyonları izleyebilecek.
Marka, bu kampanya için daha önce 2015 yılında #guccigram projesinde birlikte çalıştığı İspanyol sanatçı Ignasi Monreal ile anlaştı.
Gift Giving kampanyasının temelinde yer alacak bu kitap içerisinde Ignasi Monreal tarafından dijital olarak yaratılmış sanat eserleri serisi yer alıyor. İkarus’un düşüşünü anlatan hikâyeye atıf yapan katalog, Gucci’nin Gift Giving kampanyasında belirlediği ürünleri içeren işleri sunuyor.