2013 yılında Salma Hayek-Pinault ve Beyoncé önderliğinde başlayan Gucci CHIME FOR CHANGE kapsamında bugüne dek 156 partner ile 89 ülkede 425 proje hayata geçirildi. Projeler sayesinde 570.000 kız çocuğu ve kadına, 3 milyon aileye ulaşıldı. Gucci CHIME FOR CHANCE faaliyet alanı Orta Doğu’dan Afrika’ya, Brezilya’dan İtalya’ya uzanarak öncelikle kadınları eğitim, politika ve istihdam gibi alanlarda desteklemeye devam ediyor. Bu yılın teması olarak belirlenen Akışkan Gelecek ise cinsiyet eşitliğine ve kalıplaşmış cinsiyet normlarına dikkat çekiyor. İtalyan animasyon ve mural sanatçısı MP5 kampanya özelinde sarı renkli eşitlik sembolünü Londra, Milano, New York, Taiwan ve Hong Kong duvarlarına taşıdı.
Gucci'nin Kreatif Direktörü Alessandro Michele kampanya fikrini şu şekilde özetliyor: Herkes eşit doğar. Hepimiz inandığımız şeyler uğruna sesimizi duyurma hakkına sahibiz. Köklü bir değişim yaratmak istiyorsak eğer, bunu farklı nesiller ve toplumları bir araya getirerek sağlayabiliriz. Yeni jenerasyonun kendilerini ifade ederken takındıkları korkusuz ifade bana geleceğin daha özgür ve eşit olacağına dair umut veriyor. Kampanyaya özel olarak çekilen tanıtım filminde dünyanın dört bir yanından 15-25 yaş arası 13 kişi kendini ifade etme şansı yakalıyor.