Gigi Hadid ve Zayn Malik ile özel kampanyalar yaparak genç nesle ulaşmaya çalışan Versace, 3,5 milyon takipçiye merhaba dedi.
Yoluna Raf Simons ile devam eden Calvin Klein, 3,9 milyon takipçisiyle 9’uncu sırada listedeki yerini alıyor.
Ünlü isimlerle yaptığı reklam kampanyaları ile konuşulan Prada, 4,3 milyon yeni takipçi kazandı.
Genç nesle hitap eden kampanyalara yoğunlaşan moda evi 4,5 milyon yeni takipçiyle listenin 7’nci sırasında yer alıyor.
New Yorklu sokak giyim markası Supreme, Louis Vuiton ile çıkardığı koleksiyonda yılın en çok konuşulan iş birliğine imza attı. Sonuç: 4,8 milyon yeni takipçi…
Tasarımlarını artık daha fazla ünlüde gördüğümüz Victoria Beckham, bu yılı 5,7 milyon yeni takipçiyle bitirdi.
Maria Grazia Chiuri ile yoluna devam eden Dior, tasarımlarıyla bu yıl çokça konuşuldu ve 5,9 milyon yeni takipçiyi ailesine kattı.
Louis Vuitton’ın bu yıl Supreme markasıyla yaptığı iş birliği her iki taraf için de yeni takipçilerle sonuçlandı. Ayrıca Emma Stone gibi genç bir yıldızı LV ailesine katan marka bu yıl 7 milyon yeni takipçi kazandı
Alessandro Michele’nin genç tasarımları bu yıl Gucci’ye 8,1 milyon yeni takipçi kazandırdı ve 2’nci sırada yer aldı.
Bu yıl 10 milyona yakın yeni takipçi kazanan Chanel, 25 milyon takipçisiyle zirveye adını yazdırdı.