Jean Paul Gaultier, moda evinin 90'ların ikonik arşivlerini yeniden keşfeden hazır giyim koleksiyonu Cyber’ı tanıttı. Koleksiyonun, fotoğrafçı ve sanat yönetmeni TORSO tarafından çekilen çarpıcı kampanyası, 11 farklı yüzü ve kişiliği yansıtıyor.
‘Les Amazones’ 1995-96 Sonbahar/Kış ve ‘Cyberbaba’ 1996 İlkbahar/Yaz defilelerinden ilham alan Cyber; dramatik etkiler yaratan farklı bir hazır giyim kapsül koleksiyonu sunuyor. Macar Victor Vasarely'nin bir pop sanat eserinden ilham alan klasik nokta baskısı, yeni neon renklerde yeniden işlendi ve catsuits ve mikro bikiniler gibi parçaların üzerinde kullanıldı.
90'ların Jean Paul Gaultier'inden gelen klasik askeri siluet, daha bol ve daha rahat maksi parkalar ve pantolonlarla kontrast oluşturan benekli kuru yün pantolonlar, bomber ceketler ve takım elbise ceketler de koleksiyonun dikkat çeken parçaları arasında yer alıyor. Koleksiyonun triko ve jarse tarafında ise etekler, elbiseler ve dantel görünümlü file bir takım dikkat çekiyor. Markanın vazgeçilmezi ‘Cyberbaba’ dekolteleri ise artık lazer kesim ile de üretiliyor.
Koleksiyondaki ‘Siber’ renkli mücevherler ise Jean Paul Gaultier ile İspanyol markası La Manso'nun kurucusu Adriana Manson’un iş birliğinden doğdu. Barselona merkezli sanatçı, kampanya için ikonik küresel ‘nokta’ yüzüğünü yeniden yorumladı.
Cyber koleksiyonu, 4 Kasım'dan itibaren Jean Paul Gaultier'in internet mağazasında ve bazı mağazalarında satışa sunuldu.