Louis Vuitton, Pharrell Williams tarafından tasarlanan Le Monde Est à Vous İlkbahar-Yaz 2025 Erkek Koleksiyonu’nun kampanyasını tanıttı. Paris’teki La Maison de l’UNESCO’da sahnelenen bu görsel anlatı, Haziran 2024’te açık hava alanında düzenlenen defilenin karelerini daha da genişleterek sundu. Stef Mitchell tarafından çekilen kampanya, uluslararası koridorlar ve bahçelerde dolaşan, gelecek neslin diplomatlarını canlandıran genç bir topluluğu betimliyor.
Bu görseller; birlik, insan çeşitliliği ve yarının dünyası temalarını işlerken, gezgin ruhlu küresel bir ‘dandy’nin uluslararası yansımalarını ölümsüzleştiriyor. Diplomat, kaşif ya da keyif için seyahat eden bir gezgin olarak tasvir edilen bu karakter; koleksiyonda, gezegenin tüm insanlarının ten renginin nüanslarını barındıran bir gardıropla hayat buluyor ve aynı güneşin aydınlattığı çeşitlilikte bir insanlık tablosu sunuyor.
1958 yılında kültür yoluyla dünya barışında insanlığı birleştirmek adına inşa edilen La Maison de l’UNESCO, Louis Vuitton’un merkezindeki LVERS ideolojisine adanmış bu kampanyanın mecazi temelini oluşturuyor. Studio Prêt-à-Porter Homme’un ilham kaynağı LVERS felsefesi, ayrıntılara değer veren, yüksek zanaatklarlık anlayışına sahip ve seyahat etmeyi tükenmez bir enerji ve aydınlanma kaynağı olarak gören benzer fikirlere sahip küresel bir topluluğu bir araya getiriyor.
Sıcaklık, misafirperverlik ve iyi hissetme gibi temel değerlerle şekillenen LVERS felsefesi, koleksiyona eşlik eden sembolik motifler ve metinlerle, aynı zamanda bu doğrultuda yaratılan görsellerde hayat buluyor. Louis Vuitton’un ilham veren seyahat ruhuna göndermede bulunan bu yaklaşım, dünyanın dört bir yanını birbirine bağlayan benzerlikleri ve ortak noktaları gözler önüne seriyor.