Louis Vuitton, Pharrell Williams'ın imzasını taşıyan İlkbahar-Yaz 2024 Erkek Koleksiyonu’nu bir dizi global mağaza konsepti ve aktivasyonla sunuyor. 4 Ocak 2024'ten itibaren dünya çapında 50'den fazla özel noktayla başlayan enstalasyonlar, Erkek Kreatif Direktörü'nün Haziran 2023'te Pont Neuf'te Maison için sunduğu ilk defilenin gelişimini yansıtırken, müşterileri koleksiyondan ilham alan çok duyulu bir evreni deneyimlemeye davet ediyor.
Enstalasyonlar, konumlarına göre bir ila üç ay boyunca, mağazalarda pop-in olarak, çok katlı veya stand alone noktalarda pop-up olarak ya da çok geniş kapsamlı özel alanlar olarak görülebilecek. Koleksiyon, LeBron James'in yer aldığı sezon kampanyasının 4 Ocak'taki lansmanıyla birlikte Şangay'dan Paris'e kadar fiziksel ve dijital olarak hayata geçirilen Speedy çantanın 24 saatlik bir 'dünya turu' ile birlikte mağazalardaki yerini almaya başladı.
İlkbahar-Yaz 2024 Koleksiyonu’nun sunulmasıyla ile 50’den fazla Louis Vuitton mağazası ve geçici mekanlar, bulundukları alanın mimarisine göre yorumlanan altın Damier damalarının ifadelerine dönüşüyor. Her mağazada, defilenin evrensel bir fırsat, enerji ve gelişim kaynağı olarak güneş önermesi etrafında oluşturulan iki konseptten biri yer alıyor. Fikirler; köprü kurma, topluluk ruhu ve yükselme duygularını yansıtan deneyimsel alanlarla somutlaştırılıyor. Mağaza iç mekanlarında büyük ölçekli minyatürler olarak yaratılan bu mekanlar, ziyaretçileri bir orantı oyununda adeta devlermiş gibi onlarla etkileşime girmeye davet ediyor. Özel noktalarda ayrıca, Speedy modelinin keşfine adanmış, davetiye ile erişilebilen VIC odaları ve ‘gizli alanlar’ da yer alıyor.