Donatella Versace, kreatif direktör olarak hazırladığı son Versace kampanyası Sonbahar 2025 ile iddiasını bir kez daha ortaya koydu. Ünlü modacı, kampanyada sadece özgürlüğü, gücü ve kudreti kutlamıyor, aynı zamanda en yakın ve en sevdiği arkadaşlarını ya da kendi deyimiyle ‘müthiş ailesini’ bir araya getiriyor.
Söz konusu ‘müthiş aile’de kimler var derseniz… Mert & Marcus tarafından fotoğraflanan ve Jacob K tarafından tasarlanan kampanyada Claudia Schiffer, Kate Moss, Kristen McMenamy, Amber Valletta, Natasha Poly, Saskia de Brauw, Liu Wen, Mica Argañaraz, Anok Yai, Mila Van Eeten ve Jacqui Hooper yer alıyor.
Ünlü tasarımcı, "Bu kampanyadaki enerji olağanüstüydü. Her şey dostluk, sadakat ve aşkla ilgiliydi” deyip devam ediyor: "Bu kampanya Versace kadınının ruhunu kutlamak için yaratıldı. Gücünü, ruhunu, tavrını ve kalbini… Her koleksiyon bir hikayedir ve bu kampanya Versace'nin hikayesidir. Bugüne ilham vermek ve geleceği tahmin etmek için..."
Peki ya kıyafetler? Markanın imza niteliğindeki siluetleri, imza niteliğindeki tanıdık metalik ağa sarılmış şekilde görünüyor. Markanın yeni Virtus çantası da bu kampanyada ilk kez görücüye çıkıyor.
Bu yılın başlarında ve aylarca süren spekülasyonların ardından Prada Group, Versace'yi Capri Holdings'ten 1.25 milyar Euro'ya satın aldığını açıkladı. Yıllarca merhum kardeşinin moda evini başarıyla yöneten Donatella Versace, Mart ayında Versace'deki, şu anda Dario Vitale’nin yürüttüğü baş kreatif direktörlük rolünden ayrıldığını açıkladı. Ancak ünlü modacı, Versace için marka elçisi olarak görev yapmaya devam ediyor.