MODA - ÜNLÜLER

Angelina Jolie’den sürdürülebilir, kolektif moda markası: Atelier Jolie

Dünyaca ünlü Hollywood yıldızı Angelina Jolie, Atelier Jolie adını verdiği bir moda markası kurdu. Jolie amacının; yaratıcı insanları dünyanın dört bir yanından yetenekli ve uzman terziler, kalıp yapımcıları ve zanaatkarlarla buluşturmak olduğunu söyledi. sürdürülebilir ve kolektif bir marka olarak tanımlanan Atelier Jolie, yalnızca kaliteli atık ve eski malzemeleri kullanacak

Angelina Jolie’den sürdürülebilir, kolektif moda markası: Atelier Jolie

Aktris ve yönetmen Angelina Jolie, ‘yaratıcı insanların dünyanın dört bir yanından yetenekli ve uzman terziler, kalıp yapımcıları ve zanaatkarlardan oluşan geniş bir aile ile iş birliği yapabileceği bir yer’ olarak tanımlanan, sürdürülebilir, kolektif moda markası Atelier Jolie’yi kurdu.

Jolie, markasının web sitesi için kaleme aldığı yazıda şunları söyledi: "Moda, yıllardır üzerinde oynama fırsatı bulduğum bir sanat. En iyi terzilerin birçoğundan kıyafet tasarlamayı ve şekilleri öğrendim. Tasarımcılar genellikle tasarımları çizer veya onaylar, ancak farkı yaratan ve benim birlikte yaratmayı gerçekten sevdiğim terzilerdir. Ama bu yaratıcılar nadiren hak ettikleri krediyi ve saygıyı alıyorlar.”

Jolie, markanın web sitesi için kaleme aldığı yazıda, sözlerine şöyle devam etti: "Sosyo-ekonomik geçmişi ne olursa olsun, bir yaratıcılık ve ilham topluluğu yaratmayı umuyoruz. Her yaratımda rol oynayan insanları ön plana çıkaracağız. Mülteciler ve diğer yetenekli, yeterince takdir edilmeyen gruplar için çıraklıklar da dahil olmak üzere, çeşitliliğe sahip bir ekibi bir araya getireceğiz. Küresel zanaatkarlar ve yaratıcılarla birlikte çalışırken, onların kültürel miraslarının zenginliğini paylaşmaya ve kendi işlerinin gelişimini desteklemeye yardımcı olmayı umuyoruz."

Jolie, markasının faaliyetlerine sonbaharda başlayacağını belirttiği yazısını, "Ben bir iş kadınından çok bir sanatçıyım... Bu markayı sizinle birlikte büyütmeyi umuyorum” diye bitirdi.

Atelier Jolie, yalnızca kaliteli ve atık eski malzemeleri kullanacak ve tüketicileri ‘canlandırmak, uyumu mükemmelleştirmek, atılabilecek şeylere yeni bir soluk getirmek ve kaliteli ürünler yaratmak’ için gardıroplarındaki parçaları onarmaya ve ileri dönüştürmeye teşvik edecek.

Önceki ve Sonraki
Haberler