Bottega Veneta, marka elçisi Jacob Elordi’nin başrolde olduğu yeni bir kampanya başlattı. Magnum fotoğrafçısı Alec Soth tarafından çekilen kampanya, ‘Gidilecek Yerler’i kutlamak için markanın bütünleyici hareket kurallarından yararlanıyor. Utah ve Nevada’da çekilen film, Elordi’i çölün zarif mimarisi önünde gösteriyor. Elordi’nin yer aldığı sinematik görüntüler, yeni Bottega Veneta seyahat aksesuarlarını ön plana çıkarıyor ve kalpteki hareket ve keşfin altını çiziyor.
1966 yılında kurulan Bottega Veneta, deri ürünlerinin yumuşaklığı ve şekillendirilebilirliği ile farkını ortaya koyuyor. O dönemde piyasaya hakim olan daha resmi ve yapılandırılmış çantaların aksine, Bottega Veneta tasarımları esnekti ve hareket halindeki kullanıcıya kolayca uyum sağlıyordu.
‘Gidilecek Yerler’ kampanyası seyahat ve keşif ruhunu kutluyor ve birçok yeni Bottega Veneta seyahat ürününün lansmanıyla aynı zamana denk geliyor. Resimlerde öne çıkan önemli parçalar arasında kanvas ve deriden yapılmış Andiamo çantanın yeni bir versiyonu, yıpranmış kahverengi deriden yapılmış bir hafta sonu seyahat çantası ve yılandan ilham alan tokalı bir kemer yer alıyor. Özellikle enerjik bir görüntüde Elordi’nin hafta sonu çantasını taşıyarak kayalardaki bir yarıktan atladığı görülüyor. Bir başkasında Andiamo’nun yanında bale benzeri bir poz veriyor; bu çantaya uygun bir şekilde İtalyanca ‘Hadi gidelim!’ ifadesinden esinleniliyor.