İsveç markası Acne Studios’un yeni yüzü olarak seçilen Charli XCX, markanın İlkbahar/Yaz 2025 kampanyası için Talia Chetrit’in objektifine poz verdi.
Kampanyada Charli XCX, Multipocket ve Bowlina çanta gibi yeni sezonun aksesuarlarının yanı sıra kaplamalı yanardöner ve boyalı trompe-l'oeil denim stilleri de dahil olmak üzere markanın en yeni SS25 koleksiyonundan bir dizi ikonik parçayı giyiyor. Acne Studios'un Charli XCX son marka elçisi yapma hamlesi, sanatçının kendine güvenen tarzına ve tavizsiz tavrına dayanıyor. Bu hamlae, Charli'nin Troye Sivan'la yaptığı Sweat turu için özel Acne kıyafetleri giymesinin ardından geldi.
Charli XCX, Acne Studios'un yüzü olma konusunda yaptığı açıklamada, "Acne Studios'u kişisel hayatımda sonsuza kadar kullandım ve marka bu albümün de gerçekten önemli bir parçası haline geldi. Bu albümü yaparken Acne Studios giyiyordum ve turnem boyunca sahnede de Acne Studios giydim. Kıyafetleri zahmetsiz ve havalı ve her zaman kendime güvenmemi sağlıyor. Acne Studios ekibiyle çalışmak bir rüya gibi.”
Markanın Kreatif Direktörü Jonny Johansson ise şunları söyledi: "Sınır fikrini keşfetmekten ve ona meydan okumaktan korkmayan kişiliklere ve yaratıcı enerjilere her zaman ilgi duyuyoruz. Charli'nin büyüleyici yanı, yeraltı ile ana akım arasındaki çizgiyi bulanıklaştırması, bu dünyaları birbirinden ayırmak yerine bir araya getirmesi, bu da bana hitap ediyor. Pop müzik yapıyor ama aynı zamanda oldukça punk bir yanı da var. Etkisi biraz ruh hali değişimine benziyor; sonuçta sanatçıların biraz daha cesur olmalarına yer açıyor ve bu heyecan verici. Yeni bir bakış açısı getirme ve sınırları özgün bir şekilde zorlama yeteneği, çok doğal bir şekilde yaptığı bir şey; tam da bu yüzden Acne Studios'ta yaptığımız işlerle bu kadar uyumlu hissediyor."