Pop yıldızı Dua Lipa ve Puma, ilk kez bu yıl Nisan ayında tanıtılan Flutur koleksiyonlarının yeni sürümüyle tüketiciyle buluşuyor. Eski tarz rave kültüründen ilham alan unisex koleksiyon; canlı tonları holografik detaylar ve retro siluetler ile birleştiriyor ve tamamı, Lipa'nın imzası olan kelebek motifi barındırıyor.
Çizgili formalar, eşofmanlardan ilham alan setler, likralı şortlar, tişörtler, tozluklardan oluşan ve pembe, mor, parlak turuncu renk paletine sahip koleksiyon; 90'ların çılgın sahnesine saygı duruşunda bulunuyor. Dua Lipa’nın, renk paletiyle uyum sağlayan yeni pembe saç rengi de koleksiyonu tamamlıyor.
Kelebek motifi, Lipa'nın önceki Puma iş birliklerinde olduğu gibi bu koleksiyonun da kalbinde yer alıyor. Lipa'nın kendi kişisel yolculuğundan ilham alınarak tasarlanan kelebek motifi, Puma'nın logosuyla birleştirildi. Lipa, yaptığı bir basın açıklamasında “Kelebek, metamorfozu ve yeni başlangıçları temsil ediyor. İlk koleksiyon üzerinde çalışmaya başladığımızda kelebeğin benim için çok fazla anlamı olduğunu hissettim. Şimdi, ikinci koleksiyonda bu anlam kendini daha da sağlamlaştırdı ve hayatımda daha da önemli hale geldi. Sanki her şey ilerlemiş ve kendini bu şekilde ortaya koymuş gibi.”
30 parçalık koleksiyonda öne çıkan parçalar arasında her ikisi de Lipa tarafından özel olarak yaratılan Flared T7 Eşofman ve CELL Dome King spor ayakkabı yer alıyor. Flutur, Puma'nın imzası olan Mayze siluetinin Mayze Boot ve Mayze Metallic dahil olmak üzere üç varyasyonunu sergileyen bir dizi giysi, ayakkabı ve aksesuar içeriyor. Koleksiyon, Jordan Hemingway tarafından fotoğraflanan ve koreografisini John Byrne tarafından hazırlanan, Lipa'nın ‘Future Nostalgia’ turundan bazı dansçıların da yer aldığı bir kampanyayla tanıtılıyor.
Koleksiyon, bugün Puma'nın web sitesinde satışa sunuldu.