Dünya moda sektöründe profesyonel ve tecrübeli modellerin podyumlarda ve reklamlarda yer alması giderek popülerleşirken, Türkiye'de Koton da bu trendi takip ederek Fahriye Evcen ile iş birliği yaptı. Uzun yıllar sonra ‘Çık Ortaya’ kampanyası için kamera karşısına geçen Evcen, enerjisi ve tarzıyla markanın ruhunu tam anlamıyla yansıtırken, güzelliği ve çekiciliğiyle kampanyaya özel bir dokunuş katıyor. Kampanya, Koton’un farklı tarzlara hitap eden kimliğini ve geniş ürün çeşitliliğinin öne çıkarıyor.
Yeni kampanya kapsamında moda tutkunlarına sezon trendlerini sunan Koton, Evcen ile birlikte maskülenden feminene, klasikten monokrama farklı tarz ve stile hitap eden görünümlere yer veriyor.
Fahriye Evcen’in ‘Çık Ortaya’ isimli şarkıyı seslendirdiği reklam filminde, Koton’un farklı tarzlara özgü tasarımlara yer verdiği ‘All over Red Fashion’, ‘Bonded&Denim’, ‘New Business Code: Grey!’, ‘Yeni Gümüş Çağı’ ve ‘Bir Dizi Beyaz İnci’ stilleri ön plana çıkıyor.