29 Ocak'a denk gelen Ay Yeni Yılı için birçok marka gibi Gucci de özelbir koleksiyon hazırladı. Geçtiğimiz günlerde ‘Yılan Yılı’ kampanyasını başlatan marka, geleneğe saygı göstermek için küresel marka elçileri Ni Ni ve Xiao Zhan'ı seçti.
Yılanın temsil ettiği ‘sembolik yenilenmeyi’ yansıtan kampanya, yaratıcı yönetmen Sabato De Sarno'nun bakış açısıyla ‘aile’ye övgü sunuyor. İki aile arasında paylaşılan yürekten bir anın ardından kampanya, onların dünyalarına ve güçlü bağlarına bir bakış sunuyor ve şenlikli ritüellerin, geleneğin sıcaklığının ve birlikteliğin sevincinin önemini vurguluyor.
“Yılan Yılı yaklaşıyor ve yılan, Gucci'nin köklü bir motifidir. Koleksiyon, yılanın zarif şeklini çeviklikle birleştirerek sevimli bir görünüm sunuyor. Benim yer aldığım kampanyadaki yeniden bir araya gelme hikayesi, başka bir zaman, sıcak ve unutulmaz bir şekilde şenlikli dilekleri iletiyor” diyor Ni Ni kampanya hakkında.
Xiao Zhan ise şunları ekliyor: “Gucci 2025 Yılan Yılı seçkisi, zarif işçiliği ve yaratıcı detayları bir araya getiriyor. Benzersiz estetiğinde, şenlik ruhunu modern bir şekilde gösteriyor. Evin küresel marka elçisi olarak, bu kampanyanın çekimlerine katılmaktan büyük mutluluk duyuyorum. Herkese özel anlarda yeniden bir araya gelmenin sevincini yaşatıyor.”
Bu vesileyle Gucci, yılanın zarafetinden ilham alan bir dizi parça yayınladı ve yılan, koleksiyonun temel motifi olarak kusursuz bir şekilde işlendi. Cesur renk kombinasyonları, karmaşık ipek iplikler ve GG Monogram'ın eğrisi ile referans alınan koleksiyon, Gucci'nin imzası olan Signoria Slingback Pumps'ta yılan desenli iç taban gibi detaylara da yer veriyor.