Guess, 2024 küresel tatil kampanyasının yüzü olarak Arjantinli model ve televizyon yıldızı Georgina Rodriguez ile çalıştı. Bu ay satışa sunun tatil koleksiyonunda hem yüksek topuklu ayakkabılar hem de botlar dahil olmak üzere çeşitli ayakkabılar yer alıyor.
Daha önceki birkaç kampanyada da Guess’i temsil eden Rodriguez, fotoğrafçı Nima Benati tarafından hazır giyim ürünleri, ayakkabılar, dış giyim ve aksesuarlar da dahil olmak üzere yeni tatil koleksiyonundan çeşitli görünümlerle fotoğraflandı.
Rodriguez şu sıralar bir anne, iş kadını, fenomen ve futbol yıldızı Cristiano Ronaldo’nun hayat arkadaşı olarak hayatını anlatan Netflix reality dizisi ‘I Am Georgina’da rol alıyor. Serinin 3. sezonu 18 Eylül’de Netflix'te yayınlandı ve Guess fotoğraf çekiminin kamera arkası görüntülerini de içeriyor.
Guess Inc.'in baş kreatif sorumlusu Paul Marciano, Rodriguez’in markayla çalışmaya devam ettiğini söyledi: "Georgina, Guess kadınının ruhunu mükemmel bir şekilde temsil ediyor; güzelliği, güveni ve zarafeti onu markamızın ideal yüzü yapıyor. Yıllar boyunca onunla çalışmak harika bir deneyim oldu ve bu yeni kampanya onun ikonik görünümünü ve markanın özünü bir kez daha ön plana çıkarıyor. Ayrıca, sanatsal vizyonu ve kamera arkasındaki inanılmaz yeteneği bu görüntüleri Guess'in ruhunu gerçekten yansıtacak şekilde hayata geçiren Nima Benati ile yeniden çalışmaktan heyecan duyuyoruz."
Rodriguez de iş birliğine ilişkin yaptığı açıklamada şunları söyledi: “Guess benden Tatil kampanyasının yüzü olmamı istediğinde çok mutlu oldum. Nima ile çalışmak harikaydı ve Tatil koleksiyonu kesinlikle büyüleyici; işçilik ve tasarım parçaları kendimi çok göz alıcı ve rahat hissetmemi sağladı. Guess ailesinin bir parçası olmak gerçekten bir onur ve yeniden Guess Girl olma fırsatına sahip olduğum için kesinlikle çok heyecanlıyım.”