Reality show programları, lüks hayatları ve magazin haberleriyle son 10 yıldır eğlence sektörüne damga vuran Kardashian ailesinden Khloe yeni markası “Good American”ı piyasaya sürdü.
Standart ölçüden büyük bedene kadar her vücut tipine uygun jean’leri öne çıkaran Khloe, Good American markasının ilhamını kendi deneyimlerinden aldığını söyledi. Her zaman vücuduna oturan ve tadilata gerek duymayan jean bulmakta zorlandığını söyleyen Khloe Kardashian yeni markasının denim endüstrisindeki boşluğu doldurduğunu belirtiyor.
Sosyal medya hesaplarında da sık sık beden ile barışık yaşanması gerektiğini savunan Kardashian’ın yeni markası büyük beden alıcılara daha geniş bir ürün yelpazesi sunuyor. Kardashian, bu şekilde toplumun güzellik algısını ve sosyal medyanın bu algı üzerindeki rolünü değiştirmeyi amaçlıyor.