Mavi ve Kıvanç Tatlıtuğ, ‘Çok Olmak Lazım Bazen’ isimli reklam kampanyasıyla yeni sezonu açtı. Reklam filmi, en çok sevdiğin ‘O Mavi Jean’in; kendini aşmak, yeni şeyler denemek ve bambaşka bir yönünü açığa çıkarmak istediğin o anlarda, cesaretlendiren gücünü vurguluyor. Filmde Tatlıtuğ’a başrolde Mavi’nin yeni Classic Denim serisi eşlik ediyor. Her anı bugünün klasik ve zamansız jean dünyasını yaşatan reklam filmi, ünlü oyuncunun her zamanki ‘efsane’ enerjisi ve Emir Taha’nın ‘Uzak Dur’ isimli şarkısı eşliğindeki keyifli dans sahneleriyle dikkat çekiyor.
Reklam, Kıvanç Tatlıtuğ’ın uzun metraj bir film setinde geçiyor. Epik bir dans sahnesi çekilecektir ve ayak hareketleri için dublör görevlendirilmiştir. Tatlıtuğ; klasik jean’i, zamansız beyaz tişörtü ve bomber ceketini üstüne geçirdiği ve ‘Tam Bir Mavi Klasiği’ içinde hissettiği o anda dublörün yerine geçmeye karar veriyor. Sahneye çıkarak dans performansıyla herkesi büyülediği ve harekete geçirdiği ‘çok olmak lazım’ anları ortaya çıkıyor.
Yeni reklam kampanyasıyla ilgili duygularını paylaşan Kıvanç Tatlıtuğ, şunları söyledi: “Benim için Mavi, hayatımın klasiği. 14 yıldır heyecanı hiç azalmadan sürdürdüğümüz birlikteliğimize bir yenisini daha eklemiş olmaktan büyük mutluluk duyuyorum. Hepimizin bazen bizi harekete geçiren ve hayatımızı değerli kılan o anlara ihtiyacı var. Jean’in hissettirdiği özgürlük duygusu ise, düşünmeden adım atma cesareti veriyor.”
Mavi CEO’su Cüneyt Yavuz ise şunları söyledi: “33 yıldır tutkuyla en iyi jean’lerin peşindeyiz. Yeni sezonumuzda Mavi Classic Denim’in zamansız dünyasını yansıtan gerçek bir jean filmi yapmak istedik ve ‘Çok oluyoruz’ söylemimizi yeni dönemine taşıdık. Mavi’nin ‘çok olması’ artık herkes tarafından bilinen bir gerçek. Şimdi ise izleyiciyi kendi ‘çok olduğu’ anlara davet eden bir hikaye anlatıyoruz. Kıvanç büyük bir yetenek. Onunla çalışmak her zaman büyük bir zevk. İş birliğimizin 14’üncü yılında 20’nci filmimizi çektik ve birlikte yine tam bir ‘Tam Bi’ Mavi Klasiği’ yarattık.”