Louis Vuitton, marka elçisi Ana de Armas’ın yüzü olduğu ‘Awakened Hands, Awakened Minds’ High Jewelry koleksiyonu için hazırladığı en son kampanyasını tanıttı.
Ana de Armas, Maison için ikinci kez yer aldığı High Jewelry kampanyasında, bu göz alıcı koleksiyondan eşsiz parçaları taşıdığı bir dizi uyumlu ve güçlü portre tarzı görsel için, fotoğrafçı Sølve Sundsbø’nun objektifine poz verdi. Louis Vuitton’un Saat ve Mücevher Artistik Direktörü Francesca Amfitheatrof tarafından tasarlanan yeni koleksiyon; bizi 19. yüzyıl Fransa’sına, yüksek zanaatkarlığın ve yeniliğin filizlendiği, sadece ikonik Eyfel Kulesi’nin değil, aynı zamanda genç Louis Vuitton’un moda dünyasına adım attığı ve kendi markasını kurduğu döneme götürüyor.
‘Awakened Hands, Awakened Minds’, dönemin sofistike ve hünerli kişiliğinin gelişimini yansıtan bir koleksiyon olmasıyla 19. yüzyıl Fransa’sının yüksek zanaatkarlığı ve yaratıcılığına saygı duruşunda bulunuyor.
13 farklı temaya ayrılmış 220 özel parçadan oluşan ‘Awakened Hands, Awakened Minds’, Francesca Amfitheatrof tarafından Louis Vuitton için yaratılan altıncı yüksek mücevher koleksiyonu olma özelliği taşıyor.