Louis Vuitton’un sevilen çantalarından Dauphine, kampanyasında uluslararası üne sahip üç ismi buluşturuyor. Çanta, beyaz ve degrade mavi tonlarındaki arka planda, her biri birbirinden bağımsız Dauphine kadınının özelliğini temsil eden uluslararası üne sahip üç aktris ile vücut buluyor. Hintli oyuncu Deepika Padukone, elinde Dauphine çantası, özgür ruhlu doğası ile günü yakalamaya hazır bir görünüm sergiliyor. Oscar ödüllü ve uzun süredir Maison’un marka elçisi olan Emma Stone, klasik ama oldukça modern görünümlü çantasıyla zamansız zarafetini gözler önüne seriyor. Çağdaş Çin sinemasının temel direği Zhou Dongyu ise kampanyada dünyayı dolaşmakta usta, sofistike ve güçlü kadını betimliyor.
Louis Vuitton’un yeni marka elçisi Hintli aktris, yapımcı, hayırsever ve girişimci Deepika Padukone, Maison’un deri ürünleri kampanyasında ilk kez yer alıyor. Aralarında Piku, Padmavaat ve son olarak Gehraiyaan’ın da bulunduğu 30’dan fazla uzun metrajlı filmde rol alan oyuncu, bu yıl 75’incisi düzenlenen Cannes Film Festivali’nde jüri üyeliği de yaptı. 2018 yılında Time dergisi Padukone’a ‘En Etkili 100 İsim’ listesinde yer verdi. Ayrıca yakın zamanda film ve eğlence alanlarına yaptığı katkılarından dolayı TIME 100 Impact Ödülü’ne layık görülen oyuncu,. 2015 yılında program ve girişimleriyle akıl hastalıklarını damgalamayı ortadan kaldırmayı ve ruh sağlığının önemi konusunda farkındalık yaratmayı amaçlayan ‘The Live Love’ vakfını kurdu. Hint sinemasının bugüne kadarki en sevilen ve başarılı aktrislerinden biri olan Padukone’un başarıları onu son zamanların bir simgesi haline getirdi.
Padukone, Louis Vuitton’un ilk Hintli marka elçisi olmayı da başardı. Pre-Fall 2020 kampanyası da dahil olmak üzere Maison ile gerçekleştirdiği güçlü iş birlikçi ilişkilerinin ardından ödüllü aktris, Louis Vuitton ile yolculuğunun heyecan verici yeni bir bölümüne başlıyor.