Marc Jacobs, 2023 sonbahar reklam kampanyasının yüzü olarak, 4 milyar dolar değerindeki Skims markasının sahibi Kim Kardashian'ı seçti.
Marc Jacobs, önceki gün Instagram hesabındaki tüm gönderileri sildikten sonra Kim Kardashian’ın yakın çekim yüzünün göründüğü bir kare paylaşarak yeni kampanyasının yıldızını açıkladı.
Marc Jacobs, paylaşımın altına ‘Aşk’ yorumunu yaparken, çok sayıda hayran Kardashian'ın yüzünü görmekten hayal kırıklığına uğradığını dile getirdi.
Instagram hesabında ayrıca Kim Kardashian’ın diğer kampanya fotoğrafları da paylaşıldı. Gümüş metalik balonların arasında siyah, özel dikim bir jean ceket giydiği görülen Kardashian, markanın klasiği The Tote Bag'i tutarken görülüyor ve yeni çantalar The Sack Bag ile The Curve Bag'i tanıtıyor.
Ünlü tasarımcı Marc Jacobs, reklam kampanyaları için popüler kültür ikonları seçme konusunda oldukça deneyimli. 2008'de dev bir Marc Jacobs alışveriş çantasından dışarı bakan Victoria Beckham'ı kim unutabilir? Ya da 2022'de 90'lardan kalma pembe saçlarını yeniden canlandıran Kate Moss’u? 2000'lerin başındaki ikonlar Jessica Stam, Paris Hilton, Ashanti, Ashlee Simpson ve Selma Blair’in; 2023'te Stam çantanın yeni versiyonu için objektif karşısına geçtiğini hatırlarsınız.