MODA - ÜNLÜLER

Markalar, gençler, iş birlikleri…

Büyük markalar yetenekli, genç ve başarılı oyuncularla iş birliği yapmayı sevdiler! Son günlerde yaptıkları iş birlikleri ile öne çıkan isimler ise; Afra Saraçoğlu, Alp Navruz, İsmail Ege Şaşmaz ve Melisa Döngel oldu.

profil
BT Ekip
5.10.2021
Markalar, gençler, iş birlikleri…

Büyük ve ünlü markalar; ünlü yüzleri marka yüzü yapmaktan ve kampanya çalışmalarında birlikte yol almaktan oldukça memnun olmalılar ki, her gün yeni bir iş birliği haberi duyuyoruz. Daha önce modellerle ilerleyen kampanyaların çoğunda artık tanıdık isimlere rastlıyoruz. Önceden bu tür kampanyalar yapılacaksa biraz daha ‘büyük’ isimlere yer verilirdi. Şimdiyse çoğu marka; genç, yetenekli ve markasının DNA’sına uyduğu isimlerle çalışmayı tercih ediyor. İşte son günlerin başarılı iş birliklerinden üçü…

 

Afra Saraçoğlu x Koton koleksiyonu sezonun renkleriyle mevsimin dingin ruhuna dinamizm katmayı hedefliyor. Şehir hayatına yakışır trendleri, güçlü tasarımlarla birleştiren koleksiyonda yumuşak dokular sezon renklerinin en güzel desen ve tonlarıyla harmanlanıyor. Deri görünümlü tasarımlar, kapitone, leopar desen, İspanyol paça ve pelüş montlar dikkat çeken detaylar. Yeşil-pembe tüvit etek-ceket takım ise gündüzden geceye uyarlanabilen benzersiz bir şıklık vadediyor. Koleksiyon Country Calling, Modern Gothic, Millitary, Clash of Colors olmak üzere dört farklı temadan oluşuyor. 

 

Markalar, gençler, iş birlikleri…
Markalar, gençler, iş birlikleri…

Melisa Döngel ve İsmail Ege Şaşmaz, yeni Lacoste ekibiyle birlikte markanın ikonik klasiklerinden L001 ayakkabısı için bir araya geldi. Fransız modaevinin yeni kampanyasında tenis kortlarından alınan ilham sokağa taşınıyor.

Marka dinamik ve genç kelimelerini entegre ettiği kampanya çekiminde, neşeli videolara da yer veriyor. İki oyuncunun da günlük yaşamından izler taşıyan kampanya çekiminde İstanbul’un en dinamik sokakları videoda yer alırken, fotoğraflarda şehirli ve genç bir dünya yaratılıyor.

L001, Lacoste arşivindeki Rene Lacoste tarafından yaratılan ilk ayakkabı olan ‘Rene’ ve 1980’lerden kalma vintage bir raketten ilham alınarak üretilmiş. Rene'nin retro şekli ve modu, yeni L001'in ruhunu yansıtırken, raketin sapı boyunca uzanan kinetik çizgiler, spor ayakkabının üst kısmındaki köşeli üçgen tasarıma doğrudan aktarılmış.

 

Markalar, gençler, iş birlikleri…
Markalar, gençler, iş birlikleri…

Fransız kozmetik markası Yves Rocher, Türkiye’deki ilk marka yüzü ile çalışmasını, markanın doğal duruşu ile mükemmel bir uyum sağladığını düşündüğü Alp Navruz ile yaptı. Alp Navruz’un yer aldığı Yves Rocher Dökülme Karşıtı Saç Bakımı reklam filmi; Türkiye, Romanya ve Avrupa’nın seçili ülkelerinde yayınlanacak. Yves Rocher Türkiye ve Romanya CEO’su Elif Berker bu iş birliği ile ilgili düşüncelerini; “Yves Rocher olarak, doğallığı ve samimiyeti ile markamıza çok yakıştığına inandığımız Alp Navruz’un marka yüzümüz olmasından çok mutluyuz. Saç dökülmesine karşı yoğun doğal içeriğe sahip ve yüksek etkili uzman bakım serimizi, Alp Navruz’un güzel enerjisi ile Türkiye ve Romanya’da geniş kitlelere tanıtmaktan heyecan duyuyoruz” şeklinde dile getirdi.

Alp Navruz ise “Öncelikle, doğal ve etkin ürünlerini beğendiğim ve doğa için attığı adımları çok takdir ettiğim bu değerli, global marka ile çalışmak beni çok mutlu etti” diyerek yapılan iş birliğinden duyduğu memnıniyeti dile getirdi.

Bonus: Engin Öztürk ile bir yol hikayesi

 

Markalar, gençler, iş birlikleri…
Markalar, gençler, iş birlikleri…
Önceki ve Sonraki
Haberler