Fendi’nin bireysellik ve kişisel stil temalarını kutlayan ve başrollerinde Nara Smith ile KATSEYE grubu üyelerinin yer aldığı yeni kampanyası ‘Fendi for Yourself’, size iki seçenek sunmayı amaçlıyor: Baguette mi, Peekaboo mu?
İlk olarak 1997'de piyasaya sürülen Fendi'nin Baguette'i; bağımsızlığı, gençlik enerjisini ve ‘cesur bir estetiği’ sembolize etmeyi hedeflerken, Peekaboo ‘güçlü kadın’ların tercihi olmayı hedefliyor.
Nara Smith kampanya için çekilen bir görselde elinde Peekaboo çantası ile, Baguette’iyle karşısına çıkan KATSEYE üyesi Jordan Daniels ile görülüyor. KATSEYE kızları ise bir karede hem Baguette hem Peekaboo çantalarla görülüyor.
Nara Smith, kampanya için hazırlanan basın bülteninde, "Fendi ikonik bir marka ve onların ikonik çanta kampanyasının bir parçası olmaktan çok heyecan duydum" diyor. KATSEYE üyeleri de "Fendi gibi ikonik bir markanın parçası olmaktan büyük bir mutluluk duyuyoruz” deyip ekliyor: "Bu kampanyanın özü, değerlerimizin kalbinde yatan zıtlıkların dengesini yansıtarak bizim felsefemizle örtüşüyor. Müziğimizde ikiliği benimsediğimiz gibi, bu kampanya da o ruhu yansıtıyor; tıpkı Fendi'nin mirasının zıtlığın gücünü kutlaması gibi, tek bir kimlikle tanımlanmadığımızı hatırlatıyor. Gücü, özellikle de kadınların gücünü temsil eden bir markayla aynı çizgide olmak bir onurdur."