Tiffany & Co., geçen Eylül ayında ABD'de piyasaya sürülen ilk cinsiyet ayrımı gözetmeyen 'Lock' mücevher koleksiyonunu bilekliklerin yanı sıra yüzük, küpe ve pandantifler içerecek şekilde genişletiyor. Koleksiyondaki parçalar; 18 ayar pembe ve pırlantalı beyaz altından oluşuyor. Tiffany, yıl içinde koleksiyona birden fazla renk grubunun ekleneceğini de açıkladı.
Ünlü mücevher markası, lansmanı kutlamak için Blackpink kız grubundan K-pop şarkıcısı Rosé'nin başrolünde olduğu bir kampanya hazırladı. 2021'den beri Tiffany’nin marka elçisi olan Rosé, kampanya için koleksiyonda yer alan parçalarla objektif karşısına geçti.
Koleksiyondaki bileklik, yenilikçi ve zarif bir kilit içeriyor ve ünlü mücevher markasının kusursuz tasarımlarını ve detaylara gösterilen özeni vurguluyor. Bileklik, iki (veya daha fazla) kişinin hissedebileceği bağı yansıtırken aşkın getirdiği duyguları sembolize ediyor. Rosé da kampanya için, adıyla mükemmel bir şekilde eşleşen göz kamaştırıcı elmas dolgu bilezikle poz veriyor.
Tiffany & Co. tarafından paylaşılan basın bülteninde ise şu açıklamaya yer veriliyor: “Rosé, modern Tiffany & Co. kadınını somutlaştırıyor ve Tiffany Lock'un anlayışıyla uyumlu bir enerji getiriyor.”
Pembe altın Lock bilekliği, beyaz ve sarı altın kardeşlerine katılarak ürün yelpazesinin romantik estetiğini yükseltiyor. Tiffany Lock koleksiyonu, dünya çapındaki Tiffany & Co. mağazalarında ve markanın web sitesinde 10.000 dolar ile 36.000 dolar arasında satılıyor.