MODA - ÜNLÜLER

Tiffany & Co.’nun yeni tanıtım yüzü K-pop sanatçısı Rosé oldu

Son dönemde daha genç bir kitleye hitap etmek için kolları sıvayan mücevher markası Tiffany & Co., bu stratejinin bir parçası olarak ünlü K-pop sanatçısı Rosé ile çalıştı. Rosé, markanın City HardWear koleksiyonunun tanıtımı için objektif karşısına geçti

Tiffany & Co.’nun yeni tanıtım yüzü K-pop sanatçısı Rosé oldu

Ünlü mücevher markası Tiffany & Co., gençleşme stratejisinin bir parçası olarak K-pop sanatçısı Rosé’nin yer aldığı City HardWear koleksiyonunun tanıtım kampanyasını açıkladı. Marka, daha genç bir kitleye ulaşmak için imajını yenilemeye devam ederken bu konuda önemli bir adımı da Rosé ile iş birliği yaparak attı. Supreme koleksiyonunun tanıtım kampanyasında Beyoncé ve Jay-Z ile çalışan marka, seçtiği isimlerle daha genç bir kitleye hitap etmeyi amaçlıyor.

Koreli-Yeni Zelandalı oyuncu Rosé’nin marka yüzü olarak seçilmesi, Tiffany’nin bu alandaki son hamlelerinden biri olarak değerlendiriliyor. Markanın 2021 kampanyasında da yer alan Rosé’nin, sürekli büyüyen HardWear koleksiyonuna büyük katkıda bulunması bekleniyor.

Mario Sorrenti tarafından New York’ta çekilen kampanya fotoğraflarında Rosé; markanın birbirinden iddialı mücevherleriyle objektif karşısına geçti. Tiffany City HardWear ilk olarak 2017’de piyasaya çıktı ve o zamandan beri Tiffany’nin özel mücevher koleksiyonlarından biri haline geldi. Kampanyada Rosé, yalnızca mevcut elmas Tiffany City HardWear stillerini kullanmakla kalmıyor; aynı zamanda siyah titanyum, 18 ayar pembe altın ve pırlantadan yapılmış çarpıcı bağlantılara sahip, bu Temmuz’da piyasaya sürülecek olan yeni kolye ve bileziği de kullanıyor. Ayrıca, Kasım ayında piyasaya sürülen yeni tam döşeli elmas parçaları da takıyor.

Önceki ve Sonraki
Haberler