YAŞAM - ANNE - ÇOCUK

Kendi ihtiyaçlarından yola çıktı tüm kadınlar için Pelcare markasını kurdu

Genç iş kadını Eda Sürücü Kaya, tamamen vegan ve organik içeriklerden oluşan ürünleri tüketiciyle buluşturduğu Pelcare markasıyla büyük başarı elde etti. Kaya, kendi ihtiyaçlarından da yola çıkarak kurduğu markasının bitkilerin gücünü sevenler tarafından tercih edildiğini söylüyor

Kendi ihtiyaçlarından yola çıktı tüm kadınlar için Pelcare markasını kurdu

Bugün 32 yaşında olan genç iş kadını Eda Sürücü Kaya, Pelcare markasının kurucusu. Hepimizin içeriğini anladığı, cilde uyumlu ve yüksek kaliteli içeriklerle kullanımı zevkli cilt bakımı ürünlerini ekibiyle birlikte üretiyor. Kaya; markasını, ürünlerini ve hedeflerini anlattı…

Pelcare markası ben üniversite eğitimimi Amerika’da tamamlarken oluşmaya başladı. Orada kanser tedavisine iyi gelen killerle ilgili araştırma yaparken bir tanesinin ülkemizde en derin kanyonu olarak geçen Valla Kanyonu’ndan çıktığını öğrendiğimde şekillenmeye başladı her şey. Kanyonu satın aldıktan sonra üretim merkezimizi kurduk ve bir sonraki adımım ise bu iyileştirici kil türevini ‘cilt bakımı’ olarak son tüketiciyle buluşturmaktı. Daha sonra da endemik bitkileri kullandığımız çeşitli ürün gamlarımız gelişti.


Her organik marka gibi bizim de kendi ihtiyaçlarımızdan ürünlerimizin geliştiği çok oluyor. En önemli kıstas burada ürün içeriklerinin vegan ve ciltle uyumlu olması, multi-fonksiyonel olması ve işe yarayan içeriklerle beraber kullanması zevkli ürünler olması. Özellikle hamilelik sürecimde beni zorlayan durumlar çok oldu. Bu sorunları daha sonra tüm yeni annelerin de işine yarayacak doğal ürünler olarak çözümlememiz benim için çok keyif aldığım bir süreçti. Hem hamilelik dönemim, hem de yeni doğum yaptığım zamanda yaşadığım tüm sorunlar bana çok fikir verdi.

Antioksidan değeri yüksek yüzde 100 meyve ve bitki içerikli yüz yağlarımız çok meşhurdur. İçerisinde gerçek çiçeklerin bulunduğu kuru yağlarımız, kristal yüz masaj aletleri, içerisinde ıspanak, Maruala, Aloe Vera gibi içeriklerin olduğu yüz yıkama jelimiz, bitki suyu bazlı toniklerimiz ve şimdi inanılmaz heyecanlı olduğumuz amaca yönelik esansiyel yağ karışımlarımız var.


Kim bitkilerin gücünü kullanmayı sevmez ki? Önceden çok pahalı ürünlerin en çok işe yaradığı algısı vardı ama son üç senedir bu algı kesinlikle yıkıldı. Tüketici artık cildine ne girdiğinin detaylarını, uzun zamanda yol açacağı durumları merak ediyor. Bu yüzden şeffaflık ve yüksek kaliteli içerik çok önemli. Bizim müşterilerimizin çoğu da bilinç seviyesi yüksek, araştırıp sorgulayan insanlar olduğu için bizim de onları heyecanlandıracak ürünler üretmek birincil sorumluklarımızdan.

Ürün geliştirme sürecimiz çok çok uzun sürüyor. Bazen vazgeçtiğimiz bile oluyor içimize sinmediği takdirde. İlk önce ihtiyaçlardan ve bitkilerden ilham alıyoruz. Daha sonra formülizasyonu ne kadar kaliteli ve temiz içerikli yapabiliriz diye uzun süre ekibimizle mesai harcıyoruz ve üretimimizde denemelerini gerçekleştiriyoruz. En sevdiğim bölüm ise son kullanıcı tarafından düşünüp ‘Neyi isterdi’yi sorgulamak. Burada bizim çok farklılaştığımız noktalar oluyor. Mesela çantada taşınabilen, özel cepli, küçük Essential Oil Blend esansiyel yağ rolları tüm annelerin kalbini kazandı.


Tüm ürünlerimiz çok tercih ediliyor. Bizi bu kadar bilinen yapan, içeriğinde muhteşem çiçeklerin olduğu kuru yağlarımız. Şimdi de yeni anne olanlar için tasarlanmış, herkes için kullanımı çok güvenli olan soruna odaklı esansiyel yağ karışımlarımız çok seviliyor.

Gece maskelerinden su bazlı serumlara kadar çok çeşitli ve içeriği tamamen vegan, kimsenin vazgeçemeyeceği yeni ürünlerimiz yolda.

Hedeflerimizde kesinlik yurt dışı pazarımızı çok daha fazla genişletmek var. Türkiye’ye özel endemik bitkileri üniversite destekli çalışmayı ve ürünlerimizde daha çok ülkemize, özellikle Kastamonu’ya ait bitkileri kullanmak istiyoruz.  


Önceki ve Sonraki
Haberler
istanbul psikolog psikolog