Michael Kors küresel bir soruna, açlığa ışık tutuyor. Markanın 10 yıl önce hayata geçirdiği ‘Watch Hunger Stop’ adını taşıyan hayırseverlik girişiminin son reklam kampanyasında ise dünyaca ünlü oyuncular Halle Berry ve Kate Hudson yer alıyor.
2013'ten bu yana projenin destekçisi olan Halle Berry ve projeye 2015'te katılan Kate Hudson, bu yılki kampanyanın merkezinde yer alıyor. Ünlü yıldızların varlığı sadece kampanyayı onurlandırmakla kalmıyor, aynı zamanda doğruluğunu da kanıtlıyor. Proje için Berry, Nikaragua'yı, Hudson da Kamboçya'yı ziyaret ederek Dünya Gıda Programı'nın çabalarını ilk elden gördüler.
Kampanyanın görsellerinde ise ön planda mesajın yer almasını sağlamak için minimalizm sahneye çıkıyor. Fotoğrafçı Cliff Watts her iki aktrisi de nötr bir arka planla görüntülemiş.
1 Ekim'de mağazalara gelecek olan ve kampanyayı desteklemek için tasarlanan özel edisyon koleksiyon ise modadan daha fazlasını sunuyor. New York merkezli bir yaratıcı ajans olan Sang Bleu ile iş birliği içinde oluşturulan koleksiyonda bir saat, organik pamuklu bir tişört ve geri dönüştürülmüş kanvas bir çanta yer alıyor.
Koleksiyondan her satın alma hayırseverliğe katkı sağlıyor; satılan her kutu 216 öğüne, her saat ise ihtiyaç sahibi çocuklar için 200 öğüne denk geliyor.