Ünlü İngiliz marka, 2016 Bahar kampanyasını canlı olarak Snapchat üzerinden tanıttı. Burberry’deki son gelişmeleri anlık olarak görebilmek için mutlaka takip edilmesi gereken hesaplardan.
Yakından takip ettiğimiz Louis Vuitton da tıpkı Burberry gibi Cruise 2016 koleksiyonunu uygulama üzerinden tanıttı. Eğer tanıtımları kaçırmak istemiyorsanız, hesabı takip etmekte fayda var.
Snapchat, Türkiye'de de markaların yeni yeni keşfetmeye başladığı bir araç. Mavi, Türkiye'de Snapchat'i ilk kullanan markalardan biri. Marka uygulamayı yarışma duyuruları ve reklam yüzleriyle röportaj için kullanıyor.
Alessandro Michele’in tasarımlarına emanet edilen Gucci, Snapchat’te de bir hayli aktif. Gucci son olarak hesabını Snapchat’te harikalar yaratan oyuncu ve müzisyen Jared Leto’ya emanet etti ve ortaya eğlenceli görüntüler çıktı. Leto’nun aynı zaman Guilty parfümünün reklam yüzü seçildiğini de hatırlatalım.
Her yıl geleneksel Victoria’s Secret yeni yıl defilesine dair tüm ayrıntılara hakim olmak istiyorsanız doğru adrestesiniz.
-VICTORIASSECRET
Guy Bourdin koleksiyonunu ilk kez Snapchat üzerinden tanıtan NARS, güzellik sırlarına meraklı olanların tercihi.
Hazır güzellikten konu açılmışken Sephora’dan bahsetmeden olmaz. Ünlü markanın hesabı kozmetik meraklıları için adeta bir altın madeni.
2014 Bahar koleksiyonunu ilk önce Snapchat üzerinden takipçileri ile paylaşan ünlü modacı, moda severleri Snapchat’te de yalnız bırakmadı.
Sevdiğimiz tasarımcılardan olan Alexander Wang, Snapchat’te olmasaydı zaten hep bir eksik hissederdik.
New York Moda Haftası sırasında Snapchat’e katılan tasarımcı, sahne arkasından ve podyumdan görüntüler paylaştı. Michael Kors, ünlü modellerle olan fotoğraflarını da ‘snap’lemeyi ihmal etmedi.