Nespresso'nun 2022 Yaz koleksiyonu, tropikal Brezilya'dan ilham alan ürün yelpazesiyle sıcak dalgalar yaratıyor ve kampanyanın ilham perisi Alessandra Ambrosio tarafından tanıtılıyor. Nespresso yaz kampanyasında yer almasıyla ilgili konuşan Ambrosio, şunları söyledi: “Yaz, yılın en sevdiğim zamanı ve bir Brezilyalı olarak kendi ülkemden ilham alan bir kampanyanın yüzü olduğum için gurur duyuyorum. Gün boyunca önemli anlara dikkat çeken kahve konseptini seviyorum, dolayısıyla böylesine moral yükseltici bir kampanyanın parçası olmak çok heyecan verici. Bu lezzetli tarifler ve yazlık aksesuarları, kaliteli kahve anlayışıyla hayata geçirmek adına Nespresso ile çalıştığım için de çok mutluyum.”
Nespresso, bu sezon pozitifliği ve iyi hisleri vurgulayarak dünya çapında kahve severleri birleştirmeye hazırlanıyor. Tropikal meyvelerin lezzetli tatları ile Brezilya'nın ulusal içeceği Caipirinha’dan esinlenen soğuk kahve deneyimi için özel olarak üretilen ferahlatıcı yeni Barista Creations Liminha over Ice, misket limonu ve nane ile tüm ilgiyi üzerine çekiyor. Nespresso'nun en son yaz tasarımlarını süsleyen güneş ışığı, limon sarısı ve tropikal yaprak baskısı aynı zamanda Brezilya'nın her zaman canlı bir panorama çizmesine de atıfta bulunuyor.
Kampanya, pozitifliği ve iyi hisleri somutlaştırmanın yanı sıra, kahve severleri daha duyarlı bir yaz için sağlıklı yaşam uygulamalarına zaman ayırmaya teşvik ediyor. Yeni rutinleri uygulamak için ideal bir dönem olan yaz aylarında ister yoga pratiği sonrası bir sabah espressosu, ister içsel bir yolculuk anında ya da günlük tutarken içilen buzlu bir kahve olsun, kahve tüm bu ritüelleri sürdürmeye yardımcı olan temel unsur olarak karşımıza çıkıyor. Bu bütünleştiren enerjiyi yönlendirmek için Nespresso, yaz sezonuna özel kahveleriyle ‘Kahvenizi Hazırlayın, Nefes alın, Çiçek açın' ve 'Nefes alın, Nefes verin, Keyfini çıkarın' gibi olumlu mantralar ortaya koyacak. Motive eden mantraları ve egzotik yeni aromalı buzlu kahveleriyle birlikte Nespresso'nun yaz koleksiyonu, ferahlatıcı soğuk kahve tarifleri ve sınırlı sayıda aksesuarları da beraberinde getiriyor. Tüm bunlar, Brezilya'da temellenen ve lezzetli kahveler ile desteklenen moral yükseltici ritüellerin sergilendiği ve Alessandra Ambrosio'nun yüzü olduğu yaz kampanyası filmi aracılığıyla hayata geçiriliyor.