Lüks Fransız markası Chanel, içeriğinde kırmızı kamelya bulunan cilt bakımı, makyaj malzemeleri ve parfümden oluşan yeni güzellik serisi No.1 De Chanel’i piyasaya sürdü. ‘Yeni nesil güzellik’ olarak tanımlanan No.1 De Chanel; yaşlanma karşıtı ürün serisinin formülünde yüzde 97’ye varan oranda doğal içerikler bulunuyor.
No.1 De Chanel serisindeki cilt bakımı ürünleri arasında yüz kremi, jel serum, nemlendirici losyon, göz kremi, tozdan köpüğe temizleyici ve buğulu serum bulunuyor. Kozmetik bölümünde ise kırmızı kamelya yağı ve nemlendirici ajanlarla zenginleştirilmiş 20 renkte fondöten ve altı renkte kremsi, çok amaçlı dudak ve yanak balsamı yer alıyor. Koleksiyonu, Chanel Koku Laboratuvarı ile birlikte geliştirilen parfüm zenginleştiriyor.
Serinin ambalajı da çevre üzerindeki etkisi en aza indirilerek tasarlandı. Ürünlerin sunulduğu şişelerin ağırlığı azaltıldı. Ayrıca şişelerin üzerinde, diğer mürekkeplere göre daha düşük ısıtma sıcaklıkları gerektiren ve daha az enerji tüketen organik mürekkep kullanıldı. Chanel ayrıca bu seri için yeniden doldurulabilir krem kavanozlarını tercih etti ve tüm ürünlerinde selofan içermeyen plastik kullanımını sınırladı. Kağıt broşürler bile, doğrudan ambalajın üzerine basılmış ve ürün bilgilerini dijital olarak sağlayan bir QR kodu ile değiştirildi.
Ek olarak, No.1 De Chanel kreminin kapağı, kamelya tohumu kabukları dahil olmak üzere yüzde 90 biyo-bazlı malzemelerle yapıldı.
No.1 De Chanel’in fiyatları; dudak ve yanak balsamı için 38 pound ile parfüm ve canlandırıcı serum için 90 pound arasında değişiyor.