Dior Beauty adıyla uzun yıllar boyunca kozmetik koleksiyonu üreten marka, güzellik ürünlerini satacağı ilk kozmetik mağazasını New York’ta açtı.
Dior Beauty’ye ait tüm kozmetik ürünlerinin toplanacağı mağazada müşteriler “Mix&Match” adlı video masasında makyaj ürünlerini sanal bir model üzerinde deneyebilecekler. Dior’un yenilikçi ve yaratıcı tarzını ortaya koyan mağaza daha çok genç müşterilere hitap edecek şekilde tasarlanmış.
Christian Dior Couture sorumlusu Renaud de Lesquen, kozmetik endüstrisinde son zamanlarda daha az dinamik olduklarını ve geleneğin dışına çıkmak istediklerini söyleyerek yeniliklerin devam edeceğinin sinyallerini verdi. Butiğin içinde ve dışında birçok dijital aktivitenin gerçekleşeceğini belirten Lesquen, Dior müşterilerini güzellik ve inovasyonla buluşturmayı hedefliyor.